Thermal Grizzly Kryonaut (1 gram)

Specificaties koelpasta - Bekijk alle specificaties

Thermal Grizzly Kryonaut (1 gram) Review

gitaarwerk 9 november 2020, 161 views Product gekocht

Thermal Grizzly Kryonaut (1 gram)

Klein beetje prut voor tussen de CPU. Doet volgens mij wat het moet doen. Is wat dikkig, maar niet zoals sommige zeggen dat het onuitsmeerbaar is.

Pluspunten

• prima kwaliteit
  • spateltje meegeleverd

Minpunten

• Iets dikker dan andere pasta's
  • Derbau8er zegt dat je deze past toch wel ieder jaar moet vervangen?
  • wat aan de prijzige kant icm verzendkosten
  • spatel soms wat lang

Koelvermogen Score: 5
An sich een prima koelpasta, echter is het zo dat voor de prijs het wel een kleine investering is op het geheel. Het zal niet overdreven veel beter zijn dan andere koelpasta's. Je krijgt 1 gram. Het is niet veel, maar ik gebruik het meestal dan maar 1 a 2 keer. Nadeel is dat ik het niet in een enveloppe kreeg, en is het ineens richting 11 euro voor 1gr. Tja... maar goed, als je een Ryzen 5950X hebt, ga je daar niet zo moeilijk over doen.

Ik heb het 3x moeten applyen, en vooral omdat ik zat te kutten met de waterkoeling (AIO). ik dacht, handig toch even verplaatsen ivm memory. Maar dat was niet zo slim.

Aangezien het spul iets dikker is, moet je goed uitspreiden. Dat werkt prima met het spateltje... echter had ik deze achteraf beter aan de dunne kant moeten afknippen. ik kon net de beweging niet goed makken waardoor ik het niet goed uitgespreid kreeg. Dus klein druppeltje erbij totdat alles covered was en het metaal er niet meer doorheen zag.

Wellicht iets te dik, maar volgens mij viel het wel mee.

Al met al tevreden, maar, eerlijk is eerlijk, Artic Silver is toch een stukje makkelijker.

Heb jij ook een Thermal Grizzly Kryonaut (1 gram)?