Razer Mamba Wireless Review
Ik heb deze muis, begin 2020 gekocht en gebruik hem dus nu bijna een jaar. Inmiddels MOET ik op zoek naar vervanging, want hij is op... Extreem slechte bouwkwaliteit.
Pluspunten
ligt lekker in de hand Rubberen grip
Minpunten
bouwkwaliteit wireless receiver niet te vervangen
Eindoordeel
Ik gebruik deze muis, nu ongeveer 1 jaar.
Ik ben op zoek gegaan naar een muis, om dagelijks mee te nemen naar mijn werk, maar ook om 's avonds mee te kunnen gamen. Uiteindelijk voor deze muis gekozen, omdat hij heerlijk in de hand ligt en de rubberachtige zijkanten voor mij de muis heel erg fijn maakten.
Helaas is de bouwkwaliteit extreem slecht, na een jaar actief in gebruik, raken die heerlijke rubberen zijkanten los, is het USB houder klepje afgebroken en de usb dongle zelfs een klein beetje verbogen... Uiteraard is niet elke muis geschikt voor het vele meenemen, maar deze ging elke keer netjes in een tas.
Ik zou de muis dan ook echt afraden, aan een ieder die de muis (af en toe) wil meenemen, of veelvuldig de draadloze USB ontvanger, terug in de muis wil stoppen. Na steeds meer horror verhalen te lezen over de bouwkwaliteit van Razer, zal ik er niet nog één kopen..
Ik ben op zoek gegaan naar een muis, om dagelijks mee te nemen naar mijn werk, maar ook om 's avonds mee te kunnen gamen. Uiteindelijk voor deze muis gekozen, omdat hij heerlijk in de hand ligt en de rubberachtige zijkanten voor mij de muis heel erg fijn maakten.
Helaas is de bouwkwaliteit extreem slecht, na een jaar actief in gebruik, raken die heerlijke rubberen zijkanten los, is het USB houder klepje afgebroken en de usb dongle zelfs een klein beetje verbogen... Uiteraard is niet elke muis geschikt voor het vele meenemen, maar deze ging elke keer netjes in een tas.
Ik zou de muis dan ook echt afraden, aan een ieder die de muis (af en toe) wil meenemen, of veelvuldig de draadloze USB ontvanger, terug in de muis wil stoppen. Na steeds meer horror verhalen te lezen over de bouwkwaliteit van Razer, zal ik er niet nog één kopen..
Beoordeel deze review:
Reacties (1)
Inderdaad, bij mij hetzelfde, de toetsen links en rechts haperen steeds meer. Zelfde leeftijd. Waardeloos apparaat.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn