1 review

Lenovo Legion 5 15IMH05H (81Y60090MH)

Specificaties 15,6" • 1920x1080 • 512GB • Intel Core i7 - Bekijk alle specificaties

Lenovo Legion 5 15IMH05H (81Y60090MH) Review

MelmHQ 2 november 2020, laatste update op 8 december 2020, 406 views Product gekocht

Lenovo Legion 5 15IMH05H (81Y60090MH)

Prima!, i7-10750H, 487 punten (singlescore) met Cinebench 2020, 3349 punten (Multi-core) RTX 2060 85w 6034 punten (Furmark), met 115W VBIOS erop flashed krijg je 7200 punten, maxclockspeeds 2 cores op 5ghz rest 4.6ghz. de scherm is niet slecht maar ook niet goed 120hz 60% SRGB goede G/G responsetijden (12ms)

Pluspunten

• 12ms G/G (min 9ms)
  • Snelste Presterende Game Laptop van 2020 (GETEST)
  • Perfecte Thermals & Geen bloatware!
  • Fans blazen niet hard! max 45db

Minpunten

• 60% SRGB
  • 250 nits
  • 85W RTX 2060 VBIOS maar gelukkig kan je het flashen
  • Nog geen Undervolt Support

Gekocht bij campusshop omdat ik een laptop nodig had voor mijn opleiding die ook zware taken aankan..
had alseerst de i5 versie van dit model gekocht de 92MH alleen had die of shit thermal paste of een defect want de temps waren super slecht, gelukkig was ik binnen de return period en ingeruild en 100 euro erbij gezet voor de i7 model van dit model met de RTX 2060, thermals zijn zeer accepteerbaar, geluid productie is heel laag max 45Db maar dit komt omdat de Legion 5 (2 fan modes heeft) we hebben een turbo mode gevonden die makkelijk 55Db kan raken want dit is fan mode 3 de temperaturen waren nog beter en vervolgens ook veel benchmarks!

Horizon Zero Dawn > temps raken ampers 75c met de custom ultra preset..
dit komt omdat we een manier hebben gevonden om undervolting aan te zetten door iets heel simpels in command prompt.. we hebben ook de 115W vbios erop-geflashed die het gewoon prima doet geen een probleem..

Fire Strike (17 578) points dat is heel wat...

Mocht je vragen hebben over de Legion 5 ik heb een eigen discord server met 300+ members die een Legion product hebben tot dan! :)

of als dat niet werkt

Heb jij ook een Lenovo Legion 5 15IMH05H (81Y60090MH)?