AmazonBasics Enkele Monitorstandaard - In Hoogte Verstelbare Armsteun, Staal

Specificaties Bureaumount • maximale schermgrootte 27" - Bekijk alle specificaties

AmazonBasics Enkele Monitorstandaard - In Hoogte Verstelbare Armsteun, Staal Review

GewoonWatSpulle 2 november 2020, laatste update op 5 november 2020, 361 views Product gekocht

AmazonBasics Enkele Monitorstandaard - In Hoogte Verstelbare Armsteun, Staal

Voor een zacht prijsje een opgeruimd bureau met de vrijheid van jouw favoriete scherm (mits VESA).

Pluspunten

• Design

Minpunten

• Paal hoogte
  • Gewicht curved monitor

Introductie
Toen ik de LG Ergo monitoren zag dacht ik ja! dit word mijn volgende scherm om vervolgens hevig teleurgesteld te zijn in de prijs in combinatie met de specificaties. Ik las in de reacties dat deze Ergo voet oplossing helemaal niet nieuw is en je voor een zacht prijsje een VESA bureaumount kan kopen met een behoorlijk vergelijkbaar effect.

AmazonBasics Enkele Monitor Arm
Voor net iets meer dan € 25,- twee van deze armen besteld in eerste instantie om een 24" monitor van mijzelf en één van mijn vrouw te monteren om een "clean desk" te bereiken. Mijn werkplek is ook mijn vaste PC plek dus was er niet écht noodzaak maar voor mijn vrouw is haar thuiswerkplek óók haar naai atelier hobby plek en dan staat zo'n scherm en voet toch al snel in de weg.

Voor & na

Na enige tijd via werk een Dell U3415W 34" curved ultra wide op kunnen halen en deze kan óók aan deze monitor arm al heb ik de schroef voor het kantel mechanisme wel vrij extreem moeten aandraaien om kantelen te voorkomen en met zo'n groot scherm wil je liever ook de arm niet op zijn langst gebruiken t.b.v. door hangen. maar het werkt prima.

Dit soort bureau mount monitor armen zijn echt een super toevoeging als je al tevreden bent met je (VESA compatible) beeldscherm of aan het kijken bent naar een mooi scherm die helaas met een "gaming" voet komt.

Ik ben nog aan het kijken naar een hoog hertz scherm en zal t.z.t. nog een update plaatsen ik vermoed dat het een 27-28 of een 31,5-32" 4k scherm gaat worden.

Heb jij ook een AmazonBasics Enkele Monitorstandaard - In Hoogte Verstelbare Armsteun, Staal?