Specificaties 8GB SDHC, 0,891 per GB - Bekijk alle specificaties

Transcend SDHC 8GB Class 10 Review

R-O-Y 18 juli 2010, 2.770 views

Transcend SDHC 8GB Class 10

Pluspunten

• prijs/prestatie

Minpunten

• access time

Ik heb dit kaartje aangeschaft vanwege het feit dat ik verwacht had dat ze snel zouden zijn. Dit klopt ook redelijk, maar mijn andere SD-kaart heeft een lagere accestime en een veel strakkere lijn bij de leessnelheid. Ik voeg deze review voornamelijk toe zodat ik een HD-tune screenshot kan posten. Een uitgebreide review zit er helaas niet in ;)

Ik vind het zelf altijd fijn als ik van te voren een kaartje een beetje kan inschatten en zodoende doe ik andere hier hopelijk een plezier mee. Voor meer/uitgebreide info kun je altijd een verzoek plaatsen hieronder. Ik heb de kaartjes toch liggen en kan ze makkelijk testen :)

Heb jij ook een Transcend SDHC 8GB Class 10?

Nuttige review, en mi. hoeft een review van een sd kaartje ook niet meer te zijn dan dit.
hmm vind het niet zulke spectaculaire resultaten,

heb hier een transcend 2gig 150x sd kaartje liggen en die trek bijna de zelfde resultaten.
en dat 2 gig kaartje is al weer van paar jaar geleden.
zie ik nu iets over het hoofd?
of is dit het verschil tussen gewoon sd en sdhc?

[Reactie gewijzigd door GoVegan op 3 augustus 2010 00:08]

ik meen dat de meeste cardreaders niet boven de 20mb/s komen.