Samsung Galaxy Tab A7 Wi-Fi (2020) 32GB Grijs

€ 239,-
Specificaties 10,4" • 2000x1200 • 32GB • Android 11.0 - Bekijk alle specificaties

Samsung Galaxy Tab A7 Wi-Fi (2020) 32GB Grijs Review

Aslanboy1905 24 oktober 2020, laatste update op 24 oktober 2020, 1.122 views Product gekocht

Samsung Galaxy Tab A7 Wi-Fi (2020) 32GB Grijs

Prima tablet. Goeie accuduur en redelijk snel voor de prijs. Een groot nadeel is dat je niet online TV kan kijken met de Ziggo Go app.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Speakers
  • Youtube/Netflix/Amazon Prime & Plex werkt prima
  • Accuduur

Minpunten

• Beeld hapert bij live TV in de Ziggo Go app
  • HEVC (x265) video's via Plex worden getranscodeerd

Prima tablet. Goeie accuduur en redelijk snel voor de prijs. Ik had graag een AMOLED scherm willen zien maar gezien de prijs mag ik niet klagen. Het LCD scherm ziet er gewoon prima uit.

Een groot nadeel is dat je niet online TV kan kijken met de Ziggo Go app. Het beeld hapert namelijk en op de Ziggo forum staat verder dat de Fox Sports en NPO apps dit probleem ook hebben. Heel raar dus... Persoonlijk gebruik ik deze apps (bijna) nooit maar dit kan wel een deal breaker zijn voor jouw.

Netflix, Plex, Amazon Prime en Youtube hebben dit probleem overigens niet. Dit is de reden dat ik de tablet niet heb teruggestuurd. Boeken lezen, Youtube checken of een serie/film kijken via Plex is gewoon heel chill op deze tablet.

Heb jij ook een Samsung Galaxy Tab A7 Wi-Fi (2020) 32GB Grijs?

Vraag & Aanbod