1 review

Inter-Tech A-24

€ 54,14
Specificaties 60mm diameter met 47,5dB geluidsproductie - Bekijk alle specificaties

Inter-Tech A-24 Review

stefan14 20 oktober 2020, 119 views Product gekocht

Inter-Tech A-24

Beetje rumoerig doet z'n werk goed.

Pluspunten

• Hoogte

Minpunten

• Rumoerig

Koelvermogen Score: 4
Geluidsproductie (max) Score: 2
Geluidsproductie (min) Score: 3
Past prima in een 2u behuizing. Past prima op de Asrock RackX470D4U , airflow gaat de goede kant op. Ik heb geen problemen met geheugesloten die geblokkeerd zouden worden, zoals ik ergens anders las. Hij houdt mijn Ryzen 3700x tussen de 55c en 65c, afhankelijk vd load. Hij is wel erg rumoerig, fan is volgens mij niet makkelijk te vervangen, ziet er uit als custom model. Ik zou hem niet aanraden in een ruimte waar mensen zitten. Staat bij mij op zolder, hoor 'm goed als ik in bed lig. Server staat (nog) niet in een afgesloten ruimte.

Heb jij ook een Inter-Tech A-24?

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.