1 review

esr 2-in-1 USB-C PD Headphone Jack Adapter Zwart

Specificaties USB type-C naar 3.5mm + USB type-C • 12cm - Bekijk alle specificaties

esr 2-in-1 USB-C PD Headphone Jack Adapter Zwart Review

pjvleeuwen 14 oktober 2020, laatste update op 14 oktober 2020, 265 views Product gekocht

esr 2-in-1 USB-C PD Headphone Jack Adapter Zwart

Werkte WEL met mijn telefoon (Pixel 3 XL met GrapheneOS zonder Google Services Framework). Dat in tegenstelling tot goedkopere soortgelijke product van Asctromy. Mijn configuratie is niet heel standaard, dus blij dat deze wel werkt. De volgorde van aansluiten van kabels maakt echter wel uit.

Pluspunten

• werkt op mijn mobiel
  • stekker zit erg stevig in de mobiel

Minpunten

• wat prijziger dan andere soortgelijke producten

Ik heb een keer gehad dat mijn mobiel spontaan ging rebooten als ik muziek luister en daarna de oplaadkabel erbij prik.
Ik heb een keer gehad dat mijn mobiel continu snel oversprong tussen opladen en niet-opladen als ik via dit product probeer op te laden via mijn laptop.

Wat herhaaldelijk WEL werkt is:
* bij mobiel meegeleverde snellader aansluiten
* daarna headphone jack aansluiten
* daarna pas op mobiel aansluiten

Als ik het bij de telefoon meegeleverde verloop USB-C -> headphone jack snoertje gebruik, dan duurt het +/- 2 a 3 seconden voor deze wordt herkent en ik geluid op de koptelefoon krijg. Bij dit snoertje van ESR duurt dit rond 6 a 8 seconden (ik dacht in eerste instantie dat het niet werkte, maar het duurt gewoon even).

Kortom YMMV... Nu heb ik niet de meest standaard configuratie, maar wellicht dat dit iemand helpt. Verder zou ik aanraden bij ontvangen van het product een aantal scenarios te testen, zodat je het eventueel op tijd terug kan sturen.

Heb jij ook een esr 2-in-1 USB-C PD Headphone Jack Adapter Zwart?

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.