Thermal Grizzly Kryonaut (5,55 gram / 1,5ml)

Specificaties koelpasta - Bekijk alle specificaties

Thermal Grizzly Kryonaut (5,55 gram / 1,5ml) Review

InflatableMouse 7 oktober 2020, 337 views Product gekocht

Thermal Grizzly Kryonaut (5,55 gram / 1,5ml)

Onbruikbare troep dat als een bolletje snot aan elkaar klontert en niet fatsoenlijk aan te brengen. Waarschijnlijk iets mis met het produkt echter, de reden voor de negatieve review is omdat ik op een support ticket een enkele oneliner als wedervraag kreeg: "WHERE DID YOU BUY?".

Pluspunten

• geen

Minpunten

• onbruikbaar
  • geen support
  • duur

Koelvermogen Score: 1
Compleet onbruikbaar. Ik vermoed dat er iets mis was, verouderd of produktiefout. Kan gebeuren natuurlijk en is op zich geen probleem. Echter, mijn support ticket kreeg een enkele ONELINER als antwoord:

WHERE DID YOU BUY?!

Geen dear sir/madam, geen kind regards, niets van dat. WHERE DID YOU BUY!?.

Dus ... what the f&^k?!

Ik heb netjes geantwoord met de shop naam en mijn factuur maar meegestuurd maar daarna geen enkele reactie meer gekregen.

Voor een merk dat high end produkten levert is dit uitermate teleurstellend te noemen.

Heb jij ook een Thermal Grizzly Kryonaut (5,55 gram / 1,5ml)?

Open deur: waarom heb je dit niet via de shop waar je het hebt aangekocht laten lopen?
Terechte vraag.

Omdat ik eigenlijk twijfelde, en niet zeker wist of het zo hoorde (ik heb geen specifieke ervaring met dit produkt, wel met andere traditionele pastas). Mijn inschatting was dat ik van de leverancier/fabrikant duidelijk te horen kon krijgen hoe hun produkt zich zou moeten gedragen. De webshop verkoopt de tubes, maar heeft hoogstwaarschijnlijk geen ervaring met het aanbrengen er van dus zal daar dan ook weinig of niets mee kunnen.

De support van de leverancier had goed moeten zijn, passend bij hoe zij zich profleren als marktleider, en als mijn omschrijving van een "bolletje snot" niet voldoet aan wat het had moeten zijn volgens hun eigen specificaties, hadden ze mij netjes kunnen verwijzen als "dit klinkt niet goed, wij adviseren u contact op te nemen met de winkel waar u het produkt hebt gekocht voor een vervangend exemplaar".

Of ze hadden kunnen antwoorden met "dit is juist, het is lastig aan te brengen. voor tips zie ons youtube kanaal bla bla bla".

Maar een oneliner zonder aanhef of ondertitel was voor mij reden genoeg deze ervaring te delen.
Heb dit ook gehad waarvan ik ook dacht dat het kapot was. Maar het is gewoon een raar soort pasta/deeg wat echt met de applicator of met een plastic iets uitgesmeerd moest worden over de cpu. YT had een tutorial van hunzelf.
Het soort pasta waarvan een rijstkorrel zoals we altijd doen met mx-4 of ander spul niet werkt iig.

[Reactie gewijzigd door Xfade op 7 oktober 2020 16:47]

Die applicator van hunzelf werkte niet, was veel te zacht en te buigzaam. Ik heb het uiteraard met andere dingen geprobeerd (credit card achtige pasjes werken altijd wel heel goed vind ik ook voor reguliere pasta) maar ook daarmee wilde het gewoonweg niet goed uitsmeren. Het bleef klonterig en kleverig en kwam iedere keer weer los van het oppervlak en wilde harder aanzichzelf en de pas plakken dan aan de cpu, terwijl ik die goed schoon heb gemaakt, ontvet en zelfs licht opgeruwd met heel fijn schuurpapier.

Misschien klopt het wat je zegt hoor, en was er niets mis mee, maar ik verwacht sowieso een beter antwoord van support en als het echt zo anders is om aan te brengen, hadden ze ook iets op hun site mogen vermelden vind ik.
Ik had zelf een kleine 1g tube besteld via Amazon.de (eigenlijk meer om een bestelling aan te vullen zodat ik geen verzendkosten hoefde te betalen..)
Gisteren heb ik het gebruikt op mijn nieuwe CPU en wat een verschrikkelijke rommel was dat. Het lijkt inderdaad een vieze kleverige laag snot. Blijft overal aan plakken behalve waar het hoort. Ik heb nog nooit zo'n verschrikkelijke pasta gehad. Om te janken.
Na wat onderzoek blijkt er een hoop fake Kryonaut in omloop te zijn. Ik ga nu bij een NL webshop bestellen want ik geloof niet dat de echte Kryonaut zo slecht kan zijn.
Dus mogelijk heb je een fake product besteld, wordt de supportafdeling van hun daarom overvraagt en geven ze een kort antwoord. Ik vind het niet redelijk om dan zo negatief te doen.