1 review

Lenovo ThinkPad X1 Yoga 20QF00AEMH

Niet beschikbaar
Specificaties 14" • 2560x1440 • 512GB • Intel Core i7 - Bekijk alle specificaties

Lenovo ThinkPad X1 Yoga 20QF00AEMH Review

PWM 6 oktober 2020, 419 views Product gekocht

Lenovo ThinkPad X1 Yoga 20QF00AEMH

Deze laptop is helaas één grote deceptie. De accuduur is dermate slecht dat hij eigenlijk niet mobie te gebruiken is, ondanks ander pluspunten.

Pluspunten

• Mooi scherm
  • Toetsenbord is geweldig
  • Razendsnel

Minpunten

• Erg duur
  • Zeer zeer slechte accuduur

Als groot fan van Lenovo deze, niet goedkope, Yoga gekozen. Helaas is het 1 hele grote deceptie. De laptop heeft alle pluspunten van Lenovo. Geweldige bouw, nog beter toetsenbord. Scherm is erg mooi en de laptop is zeer rap, hoewel de nieuwe 10e generatie i7 niet de beste prijs/kwaliteit verhouding heeft.

Helaas is de accuduur zeer slecht, tot het onbruikbare toe. Met normaal werken op goede helderheid is de koek op na een uur of 2.5. Zet je de laptop in spaarstand en lage helderheid, dan is 4 uur met hangen en wurgen te halen. Inmiddels is, 2 weken oud, de batterij vervangen en nadat dat niet hielp het moederbord. Dit had beide geen enkel effect. Nadat ik contact heb gehad met mijn Deense collega's die allemaal ook deze laptop hebben, kwam ik er achter dat het niet examplarisch is, maar dat iedereen gelijke ervaringen heeft.

Deze laptop is om die reden bijna niet te gebruiken voor mij aangezien ik altijd op reis ben. Echt een grote teleurstelling.

Heb jij ook een Lenovo ThinkPad X1 Yoga 20QF00AEMH?