Packard Bell Imedia i6150 Review

powerbuster 13 juli 2010, 665 views

Packard Bell Imedia i6150

Pluspunten

• Lekker snel en start supper snel op.

Minpunten

• Zacht geluid.

Features Score: 4
Ik heb deze PC nu enige tijd in mijn bezit. Alles werkt perfect. 64 Bits Win 7 is soms een beetje lastig juiste programmas te vinden en het geluid van de monitor is echt te zacht. Verder ben ik supper te vreden over deze pc. Hij start echt zeersnel op en dat is wat ik echt belangrijk vind.
23 " is echt supper. Mooie kleuren. Voldoende software voor geinstalleerd. Niet vergeten de herstel CDs te branden want er zit geen Win CD bij ! Het is een echte aanrader. Wel moet je er losse speakers bij kopen en misschien een andere muis. Muis werkt voor mij goed maar mijn vertrouwde trust muis reageerd net iets beter.

Heb jij ook een Packard Bell Imedia i6150?

Mag wel heel wat langer.

Wat werkt er perfect?
Waarom ben je super tevreden?
Specs?
Misschien wat zelf gemaakte foto's? ;)