Thermal Grizzly Kryonaut (1 gram)

Specificaties koelpasta - Bekijk alle specificaties

Thermal Grizzly Kryonaut (1 gram) Review

NeOpHyTe-NL 3 oktober 2020, laatste update op 3 oktober 2020, 283 views Product gekocht

Thermal Grizzly Kryonaut (1 gram)

Na installatie van de Kryonaut op mijn R9 29 draait hij 20 graden koeler onder idle. Onder load zo'n 8 graden koeler en geen last meer van thermal throttling.

Pluspunten

• Werkt goed
  • Kleine tube (geen waste)
  • Kleine investering

Minpunten

• Is natuurlijk geen wondermiddel

Koelvermogen Score: 5
Ik schrijf nooit reviews, maar dit keer wel!
Mijn MSI R9 290 draaide idle 71 graden en onder load 96, waardoor hij enorm ging thottlen. Kast heeft veel airflow dus dat was het probleem niet.

Na installatie van de Kryonaut (enorm eenvoudig, nooit eerder gedaan) draait hij 51 graden onder idle. Onder load tikt hij nog steeds af en toe de 88 graden aan, maar geen enkel spoor meer van throttling.

Nog steeds erg heet onder load, maar daar staan ze helaas om bekend. Voorlopig kan ik er in ieder geval weer even mee door. :-)

Heb jij ook een Thermal Grizzly Kryonaut (1 gram)?