1 review

ASUS TUF Gaming VG35VQ Zwart

€ 449,-
Specificaties 35" • 3440x1440 • 100Hz • VA • 1ms - Bekijk alle specificaties

ASUS TUF Gaming VG35VQ Zwart Review

KristianSnelNewbie 29 september 2020, 412 views Product gekocht

ASUS TUF Gaming VG35VQ Zwart

Geweldig formaat, net afgewerkte bezel, 100Hz ziet er soepel uit, onscreen menu en knoppen hadden beter gekunnen. Ernstige backlight bleed waardoor ik helaas de monitor ga retourneren.

Pluspunten

• Stevig standaard
  • 100Hz @ 3440 x 1440 VA
  • Super formaat 35" ultrawide

Minpunten

• Ernstige backlight bleed
  • Kabelmanagement clips breken af

Super enthousiast toen ik deze monitor heb mogen ontvangen. Eerste indruk is super goed. Het is een handzame maar toch flinke monitor. Het 35" paneel heeft geweldige kleuren, snelle ververssnelheid en een geweldige resolutie van 3440 bij 1440. Mijn eerste (curved) VA paneel na meerdere (non curved) IPS panelen gehad te hebben, kleuren en helderheid zijn super goed. Sinds ik de monitor heb zie ik alleen wel redelijk wat bleeding van de backlight bij donkere scenes in games en films/series. De eerste maand leek dit tolereerbaar maar ik kan het niet meer ontzien. Helaas ga ik de monitor retourneren omdat ik dit een te grote te kortkoming vind voor een toch vrij prijzige monitor. Na een maand brak van beide cable management panelen wat kleine plastic haakjes af waardoor deze beiden niet meer nuttig zijn. Naar mijn idee een tekortkoming van het design.

Heb jij ook een ASUS TUF Gaming VG35VQ Zwart?