Acer V193HQ Zwart Review

Wietsee. 10 juli 2010, laatste update op 10 juli 2010, 652 views

Acer V193HQ Zwart

Pluspunten

• Mooi design
  • Scherp en helder beeld

Minpunten

• Slechts een aansluitmogelijkheid d.m.v. VGA

Al een tijdje opzoek naar een mooie monitor met een goede / prijs kwaliteit verhouding.
Eindelijk een monitor gevonden, en het betreft de Acer V193HQ.

Zoals bij de meeste monitoren is het plug & play en krijg je direct beeld, dat was ook hier gelukkig het geval.
Een minpunt is misschien dat het maar een uitgang heeft, namelijk de welbekende VGA uitgang, dit is voor mij geen probleem aangezien mijn moederbord (Intel D945GCLF2) alleen maar een VGA uitgang heeft.
Bij dit beeldscherm missen dus de uitgangen DVI en ook HDMI is niet op deze monitor aanwezig.

De beeldkwaliteit is goed, mooi scherp en helder beeld, niks op aan te merken.
De monitor heeft een resolutie van 1366 x 768 pixels.
Kortom; een prima monitor voor hedendaags gebruik!

Heb jij ook een Acer V193HQ Zwart?

Graag opbouwende kritiek geven, dit is namelijk mijn 1e review.