Samsung Galaxy Z Fold2 5G Zwart Review
Multitask apparaat in optima forma. Geschikt voor work en pleasure .... nu wel klaar voor massagebruik i.t.t. tot de eerste versie van de galaxy fold
Pluspunten
Display voor, mooi en ondanks smal formaat goed bruikbaar Display binnen, goed geschikt voor multitasking Processor, supersnel met uitbreidbare mogeijkheden Design, materialengebruik en handzaamheid Gebruiksgemak en accu Geluid, helder stereo Wireless Dex Kijk hier, je kunt je tablet gewoon opvouwen !!!
Minpunten
Geen IPxx rating Hier "slechts" met 256GB uitgebracht Geen stylus ondersteuning
Eindoordeel
Ik heb ze in alle soorten en maten wel eens gehad, maar deze fold2 komt wel heel dicht in de buurt van mijn fantasie die ik ooit had toen ik de Nokia e90 gebruikte en die kostte destijds ook een flinke duit... dat was ook een kwaliteitstoestel wat nog steeds prima werkt, en dat gevoel heb ik met deze Fold2 ook.
Deze Fold2 is een multitaskbeest en daarnaast een compleet game- en entertainmentmachine in je zak. Nou zijn alle andere premium 6-7" toestellen van verschillende fabrikanten dat ook wel maar dat uitklapbare display maakt die onderscheiding dat je hem daarvoor ook echt gebruiksvriendelijk kan gebruiken. Alles aan deze fold2 is gewoon super. Je betaalt er flink voor maar je krijgt er eigenlijk op dit moment alles voor terug wat er op dit moment voor een mobiele consument mogelijk is in optima forma. Het is ondanks de forse prijs wereldwijd een populair toestel en ik hoop dat er een community zal ontstaan waarbij de mogelijkheden van dit toestel op een nog hogere niveau zullen worden gebracht. Er zitten nog kleine kinderziektes aan dit toestel, wat betreft aanpassing formaat van apps bij het openvouwen en e-sim ondersteuning voor de Nederlandse markt. Ik hoop dat dat via Samsung support, de internationale community en ook de knappe koppen op het tweakers forum spoedig zal worden opgelost.
De fold3 misschien dan met stylus ondersteuning en een Ip68 rating?
Deze Fold2 is een multitaskbeest en daarnaast een compleet game- en entertainmentmachine in je zak. Nou zijn alle andere premium 6-7" toestellen van verschillende fabrikanten dat ook wel maar dat uitklapbare display maakt die onderscheiding dat je hem daarvoor ook echt gebruiksvriendelijk kan gebruiken. Alles aan deze fold2 is gewoon super. Je betaalt er flink voor maar je krijgt er eigenlijk op dit moment alles voor terug wat er op dit moment voor een mobiele consument mogelijk is in optima forma. Het is ondanks de forse prijs wereldwijd een populair toestel en ik hoop dat er een community zal ontstaan waarbij de mogelijkheden van dit toestel op een nog hogere niveau zullen worden gebracht. Er zitten nog kleine kinderziektes aan dit toestel, wat betreft aanpassing formaat van apps bij het openvouwen en e-sim ondersteuning voor de Nederlandse markt. Ik hoop dat dat via Samsung support, de internationale community en ook de knappe koppen op het tweakers forum spoedig zal worden opgelost.
De fold3 misschien dan met stylus ondersteuning en een Ip68 rating?
Beoordeel deze review:
Heb jij ook een Samsung Galaxy Z Fold2 5G Zwart?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!