Xilence XPF40.W, 40mm Review

Muddy54 16 september 2020, 17 views Product gekocht

Xilence XPF40.W, 40mm

Heb deze gekocht om de stock fan van mijn Anet A8 3D-printer te vervangen. Deze fan past precies en is veel stiller. Draden zijn gekleurd, dus aansluiten is een peulenschilletje.

Pluspunten

• Erg stil
  • Gekleurde draden

Minpunten

• Zo stil dat ik nu de steppers van mijn 3D-printer hoor

Geluid (max) Score: 5
Geluid (min) Score: 5
Heb deze gekocht om de stock fan van mijn Anet A8 3D-printer te vervangen. De originele fan is behoorlijk luidruchtig.

Deze fan past perfect. Omdat de draden gekleurd zijn (ipv allemaal zwart), hoef je niet eerst te gaan uitvogelen welke nou de + en - is, je doet gewoon rood aan rood en zwart aan zwart.
Luchtverplaatsing heb ik niet echt een idee van, in ieder geval werkt mijn 3D-printer nog steeds, er is niks gesmolten ofzo, dus denk dat dat wel snor zit.

Hij is zo stil dat ik nu duidelijk kan horen dat de stappenmotoren het meeste lawaai maken (daarvoor raad ik een steppermotor-driver upgrade aan, maar dat is een ander verhaal)

Heb jij ook een Xilence XPF40.W, 40mm?