1 review

Thermaltake Core P3 TG

Specificaties Open/Benchtable • 4 interne bays - Bekijk alle specificaties

Thermaltake Core P3 TG Review

b0b1991 16 september 2020, 25 views Product gekocht

Thermaltake Core P3 TG

Na lang overwegen deze kast uitgekozen omdat ik eens wou kijken of ik dit mooi vond. Naast veel plezier van het bouwen ook een erg prettig resultaat. Nette strakke kast met veel mogelijkheid tot Modden.

Pluspunten

• Degelijk
  • Oogt mooi
  • Nette cablemanagement
  • Voldoende ruimte achter de backplate voor kabels

Minpunten

• Zwaar
  • Voedings kabels niet heel netjes weg te krijgen

Deze kast dus na lang overwegen toch maar besteld. De kast werd geleverd via Amazon vanuit frankrijk en was na een verrassende 3 werkdagen al thuis.

Ik heb besloten om eerst op vrijdag avond mijn oude kast zorgvuldig uit te bouwen zodat ik deze toch weer netjes opnieuw kon gebruiken als ik de P3 Core niks vond.
Het idee was om dan zondag de nieuwe kast te bouwen, echter ging het uitbouwen vrijdag dusdanig snel dat ik na 40 minuten uitbouwen al kon beginnen aan de P3 Core.

Het opbouwen was vrij eenvouwdig en alles sprak voor zich, een aantal aanwijzingen van de handleiding nodig gehad om bepaalde onderdelen op de juiste plek te krijgen. Na ongeveer 2.5u zorgvuldig bouwen had ik de PC klaar. Tijdens het naar zolder tillen kwam ik er wel achter dat de PC best zwaar is geworden. Natuurlijk zijn de voeding en GPU van zichzelf al best zwaar maar de 20KG kwam ik wel aan.

De PC aangesloten en gelijk starte alles netjes op en wat een resultaat. Het is echt een plaatje om naar te kijken en doordat de kast open is aan alle kanten is koeling echt heel erg goed. Hoe het met stof ophoping in de kast komt ga ik zien, maar moet ik hem maar een keer extra uitblazen.

Al met al erg te spreken over de kast en de in en opbouw mogelijkheden.
Aanrader voor de mensen die graag hun componenten willen showen en geduld hebben met het opbouwen van de PC.

Heb jij ook een Thermaltake Core P3 TG?