Siemens WM6HXM75NL

Specificaties 1.600 toeren wasmachine met 9kg laadvermogen - Bekijk alle specificaties

Siemens WM6HXM75NL Review

haar2381 15 september 2020, 70 views Product gekocht

Siemens WM6HXM75NL

Deze wasmachine heb ik bij iBood.nl gekocht, i.c.m. een mooie aanbieding. Dit betrof een aanbieding inclusief warmtepompdroger. De wasmachine ziet er mooi uit, maar het belangrijkste is dat hij goed wast en fijn/gemakkelijk in gebruik is dankzij het overzichtelijke display.

Pluspunten

• was komt er schoon uit
  • stil
  • eenwoudig in gebruik

Minpunten

• geen automatische wasdosering

Wasresultaat Score: 4
Energieverbruik Score: 4
Droogresultaat Score: 3
Naast dat het product geweldig is, vond ik de afleverservice ook geweldig. Twee aardige heren kwamen deze wasmachine bij mij afleveren, aansluiten en hebben een korte toelichting gegevens. Alle oude dozen hebben ze tevens mee retour genomen. Kortom klasse!

Heb jij ook een Siemens WM6HXM75NL?