1 review

Samsung LS24R650FDU Grijs, Zwart

Specificaties 23,8" • 1920x1080 (Full HD) • 75Hz • IPS • 5ms - Bekijk alle specificaties

Samsung LS24R650FDU Grijs, Zwart Review

JDelbressine 15 september 2020, 55 views Product gekocht

Samsung LS24R650FDU Grijs, Zwart

De monitor is van goede kwaliteit bouw. Het scherm is mooi als je het niet erg vindt om een 1080p scherm te hebben. De kabels zijn ongeveer 1.5m tot 1.8m. Monitor is heel mooi te draaien naar portret modus en verder draait hij ook mooi ten opzichte van de voet

Pluspunten

• bouwkwaliteit
  • prijskwaliteit
  • usb hub
  • kleine bezels boven en aan de zijkanten
  • draaibaarheid
  • stevige zware voet

Minpunten

• klein kabelgootje in de voet

De monitor is van goede kwaliteit bouw. Er wordt wel gebruik gemaakt van plastic maar het voelt aan als goede kwaliteit. Het scherm is mooi en de kleuren zijn makkelijk in te stellen zowel handmatig als met de voor ingestelde presets. Het scherm is mooi als je het niet erg vindt om een 1080p monitor te hebben. Voor mij maakte dat niet uit omdat ik er al een 1440p 27inch monitor naast heb staan. Ben heel erg tevreden met de monitor. Door de makkelijke en mooie draaibaarheid kan ik hem makkelijk naar landscape of portret modus draaien voor hoe ik m op dat moment wil gebruiken. De bijgeleverde kabels waren voor mijn bureau wat aan de korte kant maar de kabels zijn wel van best goede kwaliteit. De meegeleverde kabels zijn: HDMI,Stroom en USB-B naar USB-A. De kabels zijn allemaal 1,5 tot 1,8m lang.

Heb jij ook een Samsung LS24R650FDU Grijs, Zwart?