HP DeskJet 2720

Specificaties Inkjet all-in-one (Kleur) met WiFi - Bekijk alle specificaties

HP DeskJet 2720 Review

nvdmeijden 14 september 2020, 144 views

HP DeskJet 2720

Prima apparaat doet wat het moet doen. Zie uitgebreide review

Pluspunten

• Wifi connectie
  • instaprint

Minpunten

• luidruchtig
  • print wat langzaam

Inktverbruik Score: 3
Afdrukkwaliteit Score: 5
Afdruksnelheid Score: 3
Scankwaliteit Score: 5
Scansnelheid Score: 3
Vandaag heb ik mijn HP DeskJet 2700 uitgepakt en geïnstalleerd. Ik vind het een mooi en strak apparaat en niet lomp groot wat erg fijn is. Voor het installeren van de cartridges moest ik even kijken hoe dat werkt, want dat is niet echt uitgelegd in de papieren die erbij zitten. Maar uiteindelijk is dat gelukt. Het installeren heb ik eerst via de smartphone gedaan. Ik had de app gedownload en als je de printer aanzet herkent de app hem meteen en dan kun je eigenlijk heel makkelijk het installatieproces doorlopen en je eerste testpagina afdrukken. Het duurde even voordat de print op gang kwam en heel stil is de printer ook niet, maar dat vind ik geen bezwaar. Het papier rolt er strak doorheen en ik vind de printkwaliteit er erg goed uit zien. Gewoon een strakke print zonder vegen, zoals het moet zijn. Ik heb de printer daarna via de computer geïnstalleerd. Ook dat gaat heel simpel via de website en de applicatie stond er direct op. Via de computer heb ik een scan van het garantiebewijs gemaakt en deze direct opgeslagen op de computer. Ook dat gaat snel en makkelijk en de scankwaliteit is erg goed. Ik heb me aangemeld voor HP instant ink. De eerste twee maanden zijn gratis en binnen 10dagen krijg ik nog een welkomstpakket. Dus daar ga ik op wachten. Update nav ontvangt welkomstpakket. Vanuit HP heb ik heel snel een verzendbevestiging ontvangen dat het welkomstpakket onderweg is. Binnen een paar dagen had ik het al in huis. Echt heel snel en netjes. Er wordt aangegeven dat de starterskit eerst opgemaakt moet worden en dat je daarna deze nieuwe kunt gaan gebruiken. Inmiddels heb ik ook diverse keren al geprint. Ik merk wel dat de connectie tussen mijn computer en telefoon niet heel stabiel is. Regelmatig wordt de printer niet gevonden ook al staat ie aan. Tot nu toe heb ik het opgelost door de stekker te trekken en er weer opnieuw in te steken. Maar dan print ie vaak mijn geannuleerde printopdrachten alsnog. Zonde van de inkt en papier. Dit valt me vooralsnog wat tegen. Maar als de connectie er dan is, dan werkt het weer prima!

Heb jij ook een HP DeskJet 2720?