Specificaties 2,6" display, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Samsung Star Qwerty B3410 Zwart Review

Pinguinpanic 7 juli 2010, laatste update op 7 juli 2010, 1.158 views

Samsung Star Qwerty B3410 Zwart

Pluspunten

• toetsenbord
  • accuduur
  • design

Minpunten

• irritante bugs
  • touchscreen

De samsung star qwerty maakt gebruik van een touchscreen en een toetsenbord. Over het toetsenbord geen enkele klacht! Over het touchscreen, tsja. Het is zo dat als ik de mobiel in mijn zak heb, dat deze dan ontgrendeld raakt door het ZEER gevoelige touchscreen. Ook als ik mijn telefoon uitheb, gaat hij in mijn broekzak wel eens aan en heb ik net altijd het geluk dat hij 112 niet belt. De accuduur hangt af van wat ik doe. Als ik elke avond 1 a 2 uur muziek luister is hij in 2/3 dagen leeg. Doe ik er geen zware dingen mee (Zoals games, muziek en andere applicaties) houdt hij het een week vol. Over de accuduur ben ik zeer tevreden. Ik heb wel een irritant probleem met mijn samsung start qwerty. Het is namelijk zo dat er afentoe een irritante bug inzit. Namelijk dat ik mijn oordopjes inplug en dat hij dan zo veel mogelijk de groene knop gaat indrukken. De telefoon is dan als het ware onbestuurbaar. Ook zorgt het ervoor dat hij soms mensen gaat bellen. De telefoon en de interface zien er aantrekkelijk uit. Het menu is logisch en overzichtelijk. De webinterface is ook erg gemakkelijk. Je kunt bijvoorbeeld over de hele pagina scrollen, of de samsung star qwerty maakt de pagina zelf kleiner. Zodat hij op je scherm past.

Samenvattend:

De samsung star qwerty is een uitstekende telefoon. Het heeft een prima accuduur en een aantrekkelijk design met een gemakkelijke en mooie interface. Wel heeft het een ubergevoelig touchscreen.

Heb jij ook een Samsung Star Qwerty B3410 Zwart?

het broekzak bellen komt omdat het keyboard een beetje openschuift in je broekzak (ik heb die telefoon ook en zit iedereen te broekzak bellen)
je luistert elke avond muziek, maar je doet er geen zware applicaties mee waarbij je muziek noemt?
lijkt mij een beetje vaag ;)
Verder wel goede review, had wat langer gemogen bv waarom het toetsenbord zo goed is :P
Je geeft wel netjes aan waarom het scherm dan weer te gevoelig is dus dat is verder prima :)