1 review

Asus TUF Gaming FX505DT-BQ613T

Specificaties 15,6" • 1920x1080 • 512GB • AMD Ryzen 7 - Bekijk alle specificaties

Asus TUF Gaming FX505DT-BQ613T Review

DRWNGamerNewbie 9 september 2020, 529 views Product gekocht

Asus TUF Gaming FX505DT-BQ613T

De laptop is uitstekend voor mijn ICT opleiding, alleen de ram geheugen hebt een upgrade nodig naar 12 of 16Gb ram.

Pluspunten

• sterk gebouwd
  • sterke videokaart
  • accu gaat lang mee

Minpunten

• Ram geheugen weinig

Deze laptop heb ik gekocht voor mijn niveau 3 en 4 opleiding ICT, de laptop hebt een 120 HZ beeld en een RGB toetsenbord, deze 2 punten zijn voor mij pluspunten omdat ik laat doorwerk in de avond, het beeld blijft vloeiend en het toetsenbord is goed te zien, voor prestaties is de laptop uitstekend, de Ram geheugen kan zeker gelijk een upgrade gebruiken van 8 Gb naar 16 Gb voor zwaardere applicaties, de accu duur gaat voldoende lang mee voordat hij op de lader moet, als de laptop op de lader zit kan je gelijk ook merken aan de videokaart dat het een sterke videokaart is, veel games die ouder zijn dan 2018 kan je op medium of high 60 fps spellen. de bouw van de laptop is sterk, het hebt de keur "military grade certified toughness", ook hebt het en "Hypercool Technology" fans ingebouwd die als je het op performance mode zet, wel wat geluid maakt, geen herrie, die de laptop aardig koel houd tijdens het gebruik van zwaardere applicatie of games, voor het geluid maakt het gebruik van "Dts headphone X 7.1-channel surround sound", ik heb de laptop nu 3 weken en heb voor 1 week tijd gebruik gemaakt van oordopjes via de jack aansluiting maar nu werkt het niet meer, ik moet dit nog testen maar dit kan alvast een minpunt zijn, voor de rest ben ik erg blij met de laptop.

Heb jij ook een Asus TUF Gaming FX505DT-BQ613T?