Medion Akoya P55004 Zwart Review

Nick Redeker 6 juli 2010, laatste update op 6 juli 2010, 784 views

Medion Akoya P55004 Zwart

Pluspunten

• HDMI met geluid
  • HDMI,DVI,VGA
  • Goedkoop

Minpunten

• Standaard is niet helemaal recht(Lijkt zo kan ook aan 2e scherm liggen dat die niet recht is)

Ik heb hem bij medion besteld. kreeg heb binnen 5dagen binnen had ik er zeker voor over als je de prijs van deze met anderen vergelijkt in de zelfde klassen.

Hij heeft alles wat je van een normaal beeldscherm verwacht, mijn keuzen ging vooral naar deze uit vanwege de HDMI. Dit is ook handig voor al wil je wat anders dan je pc er op aansluiten.

Dankzij de meerderen uitsluit punten HDMI DVI VGA kan je meerderen pc op dit scherm aan sluiten hier door kan ik altijd even snel kijken hoe het met mijn downloads op mijn andere pc gaat door even snel van input te wisselen.

Mooi scherp door de 1920x1080 resolutie. Die soms kleiner is op ouderen versies van dit soort schermen.

Verder is er niet veel op aan te merken het is gewoon een goed degelijk scherm.

Heb jij ook een Medion Akoya P55004 Zwart?