Specificaties 2,6" display, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Samsung Star Qwerty B3410 Zwart Review

David Webb 6 juli 2010, laatste update op 6 juli 2010, 324 views

Samsung Star Qwerty B3410 Zwart

Pluspunten

• redelijk licht toestel
  • stabiele software
  • toestel kan tegen een stootje. Heb 'm al vaak laten vallen

Minpunten

• mogelijkheden van het toestel zijn beperkter dan die van de Samsung Star
  • vergrendeling laat te wensen over
  • touchscreen is niet gevoelig

De Star Qwerty is een prettig toestel. Ik heb ook de 'gewone' Star gehad, maar vond het touchscreen niet prettig. Het qwerty-toetsenbordje maakt het SMS-en (wat ik toch veel doe) een stuk gemakkelijker.
De Star qwerty heeft een overzichtelijk menu met veel mogelijkheden om de telefoon naar eigen wensen en behoeften te configureren.

Kwaliteit van ontvangst is goed. De Star qwerty houdt het lang vol in bijvoorbeeld de lift.

De accu is uitstekend. Ondanks dat ik het toestel redelijk mishandel (veel bellen, sms-en en soms internetten) kan ik toch een week op een accu werken.

Het toestel heeft ook naldene en dat zijn de vergrendeling en het scherm. De vergrendelingsknop zit aan de zijkant en wordt vaak ingedrukt als je hem in de broekzak hebt zitten. Helaas komt het bij mij regelmatig voor dat het toetsel weer eens is uitgeschakeld.
Het scherm is minder gevoelig dan de Samsung Star. Hierdoor is het soms nodig om een flinke mep te geven om de gewenste functie te activeren.

Heb jij ook een Samsung Star Qwerty B3410 Zwart?