HyperX HyperX Cloud Orbit S

€ 249,-
Specificaties Bedraad met USB en 3.5mm - Bekijk alle specificaties

HyperX HyperX Cloud Orbit S Review

Steuberke 1 september 2020, 469 views Product gekocht

HyperX HyperX Cloud Orbit S

Goed product, adembenemende audio kwaliteit, zie mijn uitgebreide review voor alle informatie.

Pluspunten

• Audio kwaliteit (!!!)
  • Comfort
  • '3D' Audio

Minpunten

• Software
  • Updates uitvoeren

Opnamekwaliteit Score: 5
Features Score: 4
Dit product heb ik nu een aantal maanden in gebruik. Ik had hiervoor een Logitech G332 maar dit was totaal niet wat ik zocht, zowel in comfort en met name in audio kwaliteit niet.

Na lang zoeken ben ik uiteindelijk bij dit product uitgekomen waarbij ik twijfelde tussen deze headset en de SteelSeries Arctis Pro GameDAC.

Wat mij enorm(!) tegenviel is dat de software van HyperX geen eigen equalizer toestaat. Dus alles wat er valt te kiezen is een preset, deze zijn overigens wel erg goed.

Persoonlijk luister ik muziek met diepe en harde (zuivere!) bassen en ik heb nog nooit in mijn leven een koptelefoon opgehad die mijn oorlellen laat trillen op vol volume. Je mond valt open van verbazing. Dus ook Hardstyle liefhebbers gaan tevreden zijn met deze keuze.

De headset zit bij langdurige sessies prettig en de 3D audio functie is een nice to have feature, je zult dit niet dagelijks gebruiken.

Kortom, en dat mag ook wel voor dat geld, een hele goede headset waarbij nog zeker ruimte voor verbetering is in met name de software en EQ settings. Qua design/comfort en audio had ik niet beter kunnen wensen!

Heb jij ook een HyperX HyperX Cloud Orbit S?

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.