Samsung Galaxy Buds+ (Zwart)

€ 157,44
Specificaties In-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Samsung Galaxy Buds+ (Zwart) Review

hosnor 1 september 2020, laatste update op 1 september 2020, 424 views Product gekocht

Samsung Galaxy Buds+ (Zwart)

Prima product voor deze prijs. Uitstekende accuduur, perfecte pasvorm (voor mij) en adequate touch bediening. Mooi helder geluid, al mist het wat bas welke ik met een equalizer heb opgevangen.

Pluspunten

• Uitstekende pasvorm
  • Goed geluid
  • 11 uur accuduur per cyclus
  • Quick connect

Minpunten

• Equalizer nodig
  • touch bediening had slimmer gekund

Uitstekende oordopjes voor deze prijs. Nadat mijn Chinese Airpods fakes waren gestorven werd het tijd dat ik eens op zoek ging naar kwalitatief goede oordopjes. Het connecten met de oordopjes was vaak een heel gedoe en de accuduur was matig.

Na wat onderzoek gedaan te hebben kwam ik uit bij de Samsung Galaxy Buds+. De reviews leken goed en de accuduur was uitstekend: 11 uur accuduur met de case nog eens 11 uur, dus in totaal 22 uur. Geluid viel initieel wat tegen door het gebrek aan bas, maar dit heb ik relatief eenvouding kunnen afvangen met een equalizer. Het geluid was verder wel erg helder en bij bepaalde nummers toch kippenvel teweegbrengend.

De case is stevig en relatief klein. Qua gebruiksgemak zijn de dopjes adequaat, maar waarom beide dopjes dezelfde touch bediening hebben is mij een raadsel. Het was logischer geweest als bijvoorbeeld volgende en vorige nummer met beide kanten werden afgevangen (links vorig nummer, rechts volgend nummer). Hierdoor hoef je niet 2 of 3 keer op je oortjes te drukken voor nummer bediening en kan volume controle makkelijker worden uitgevoerd. Connecten met de telefoon gaat direct en zonder problemen.

De pasvorm was voor mij echt perfect. De dopjes blijven goed zitten, en na een tijdje heb ik niet meer door dat ik ze draag. Kan ze uren in hebbben zonder problemen en zelfs bij eten of sporten waarbij mijn kaken bewegen en gezicht vertrekt blijven de dopjes op zijn plek. Niets dan lof daarvoor.

Al met al een zeer goed setje dopjes voor een uitstekende prijs.

Heb jij ook een Samsung Galaxy Buds+ (Zwart)?

Vraag & Aanbod

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.