Sony KD-55XH9005 Zwart

Sony KD-55XH9005 Zwart Review

jomin 26 augustus 2020, 2.516 views Product geleend

Sony KD-55XH9005 Zwart

De Sony XH90 is een erg mooie 4K televisie, de Zwart waardes van deze TV zijn goed merkbaar. het lijkt alsof de tv afen toe uit gaat als het beeld zwart word. Bij het Full HD gamen is de TV echt snel en scherp.

Pluspunten

• Beeld kwaliteit
  • android / hardware
  • bluetooth afstandsbediening
  • Design is erg strak

Minpunten

• 2 keer een reboot gehad,kan verholpen worden met een update

Inbrandgevoeligheid Score: 5
De Sony XH90 is een erg mooie 4K televisie, de Zwart waardes van deze TV zijn goed merkbaar. het lijkt alsof de tv af en toe uit gaat als het beeld zwart word. Bij het Full HD gamen is de TV echt snel en scherp.

Het geluid is zeer goed, ik was sceptisch over de Acoustic Multi-Audio maar ik moet zeggen dat ik normaal altijd de 5.1 set aan deed, en bij deze TV dat veel minder doe. het geluid komt echt van de plekken waar je het verwacht en niet staties uit een richting.

De Chomecast werk goed en snel, ook de Apps laden snel. Ik ben erg te spreken over deze Android versie vergeleken met de vorige versies die toch wat traag reageerden af en toe. Het zappen met de tv door de kanalen is soepel en snel met de bluetooth afstandsbediening.

Via de Streaming Apps hebben we meerdere films gekeken met de kinderen, het was een uitermate goede bioscoop ervaring, met name door de beeld kwaliteit. het klikt simpel maar een uitstekende zwart waardes maakt de beelden extra diep en helder.

Heb jij ook een Sony KD-55XH9005 Zwart?