Asus TUF Gaming A15 FX506IV-BQ123T

Specificaties 15,6" • 1920x1080 • 512GB • AMD Ryzen 7 - Bekijk alle specificaties

Asus TUF Gaming A15 FX506IV-BQ123T Review

thomas1750 23 augustus 2020, 386 views Product gekocht

Asus TUF Gaming A15 FX506IV-BQ123T

We zochten een game laptop 15 inch met een mooie prijs en toch goede bang. Uit eindelijk na lang zoeken deze tegengekomen en het had precies alle specs waar we naar opzoek waren voor maar 999 euro bij bol.com.

Pluspunten

• Specs
  • Uiterlijk

Minpunten

• lawaai
  • warm

Tijdens de zoektocht naar een laptop op deze ASUS TUF uitgekomen. De laptop wordt gebruikt om mee te gamen en wat andere zaken. Op internet zagen we de problemen met het design m.b.t. de hitte die het niet kwijt kon en daarbij veel lawaai produceerde. Dit klopt en onder load maakt die veel lawaai, dit wordt echter niet als storend ervaren omdat er toch een headset word gebruikt.
Tijdens warzone wordt de GPU 85 graden alle settings op ultra en draait die 90/100 FPS wat prima is!

Al met al een goede aankoop tot zover en met een prijs van 999 euro met deze specificaties mogen we niet klagen.

Heb jij ook een Asus TUF Gaming A15 FX506IV-BQ123T?

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite