Trust MI-4150K Review

Thomaster94 3 juli 2010, laatste update op 3 september 2011, 294 views

Trust MI-4150K

Pluspunten

• Ergonomie goed genoeg
  • Lage prijs
  • Draadloos

Minpunten

• Werkt niet naar behoren
  • Korte levensduur batterij

Ik heb meerdere keren deze muis (die ik eens voor 15 euri's gekocht heb bij de kijkshop oid) weer eens uit de kast gehaald om te proberen of hij nou écht zo slecht was, maar telkens ben ik genoodzaakt om het product in kwestie weer weg te stoppen. Wel 3x batterijen vervangen en allerlei verschillende oppervlakken geprobeerd, maar de muis blijft telkens steken of reageert nauwelijks.

Ik geniet telkens weer met volle teugen van mijn standaard bij mijn pc meegeleverde acer-balmuis als ik de trust heb geprobeerd, terwijl die ook niet van geweldige kwaliteit is. geen aanrader dus!

EDIT 03-09-2011: duidelijker vermeld wat er precies niet goed werkt.

Heb jij ook een Trust MI-4150K?

Is dit niet een beetje ERG kort, en erg ononderbouwd? Ik bedoel, je zegt wel dat 'ie zo slecht is, maar wat is er nou precies zo slecht aan? Doet hij helemaal niets, of blijft hij steeds ''kleven''? Verliest hij steeds zijn connectie?

Van deze review zou je zo een simpele review kunnen maken, met de Algemene beoordeling op 1 ster. En waarom heb je de functionaliteit 3 sterren (volgens mij 'voldoende') gegeven als de muis helemaal niets doet?
Ze zeggen niet voor niets "Dont trust Trust!" 8-)