Samsung Galaxy Buds+ (Zwart)

€ 139,90
Specificaties In-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Samsung Galaxy Buds+ (Zwart) Review

kevinvandepas 20 augustus 2020, 617 views Product gekocht

Samsung Galaxy Buds+ (Zwart)

De earbuds zijn prima oortjes om altijd bij je te hebben, zowel voor muziek als voor handsfree bellen. Ik ben erg tevreden over de geluidskwaliteit, echter gebeurt het bij mij soms dat ze uit mijn oren vallen terwijl ik druk bezig ben.

Pluspunten

• Goede geluidskwaliteit
  • Draadloos laden (ook de case)
  • ook prima te gebruiken als handsfree set

Minpunten

• vallen soms uit mijn oren
  • Niet waterdicht
  • bereik is maar een paar meter

De Samsung Earbuds+ zijn een prima oplossing als je oortjes wilt die niet achterlijk duur zijn maar ook geen goedkope troep, De geluidskwaliteit is echt goed voor de prijs, ook de bass is goed aanwezig (soms zelfs iets te goed maar dat is in te stellen). Ook de bouwkwaliteit is prima, ik heb ze dagelijks in mijn zak zitten zodat ik ze kan pakken wanneer ik ze nodig heb en heb ze ook al meerdere keren laten vallen (zowel in case als zonder case), ze doen het nog steeds perfect! De accuduur verbaasde me nog het meest, voor die kleine dingetjes gaan ze nog best lang mee en ook de case kan ze meerdere keren volledig laden. ook kan je de case draadloos laden, voor mij erg handig want ik heb toch een lader op mijn bureau liggen voor mijn Note 10+.
Ik gebruik ze vooral om tijdens mijn werk met collega's in contact te blijven zonder te hoeven stoppen met werken om te telefoneren, werkt geweldig.
Nu de nadelen, ze zijn wel eens uit mijn oren gevallen. Dit kan komen omdat ik ze niet hard in mijn oren druk maar het is af en toe vervelend, zeker omdat ik ze buiten daardoor amper gebruik (uit angst dat ik ze gewoon kwijt raak).

Heb jij ook een Samsung Galaxy Buds+ (Zwart)?

Vraag & Aanbod

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.