Lenovo Yoga C940-14IIL (81Q9004GMH)

Specificaties 14" • 1920x1080 • 512GB • Intel Core i7 - Bekijk alle specificaties

Lenovo Yoga C940-14IIL (81Q9004GMH) Review

roosterhout 19 augustus 2020, 133 views Product gekocht

Lenovo Yoga C940-14IIL (81Q9004GMH)

Wat mij betreft een zeer mooie laptop. Degelijk gebouwd. Fijn toetsenbord.

Pluspunten

• Degelijk gebouwd
  • Mooi design
  • Fijn toestenbord
  • Stylus pen
  • Handzaam formaat en lichtgewicht

Minpunten

• Muziek uit de speakertjes valt wat tegen
  • Stylus pen uit de behuizing halen vereist enige oefening

Wat mij betreft een zeer mooie laptop. Degelijk gebouwd. Fijn toetsenbord. Het enige minpunt dat ik tot nu toe kan ontdekken is dat de muziek uit de kleine soundbar wat tegen valt maar gezien het formaat van de speakertjes kan je daar ook niet teveel van verwachten. Stylus pen zit goed verstopt in de behuizing en is even een handigheidje om deze eruit te halen.

Heb jij ook een Lenovo Yoga C940-14IIL (81Q9004GMH)?