Garmin Forerunner 45 Zwart (Zwart) Review
Ik zie dat er nog geen reviews van zijn, maar deze nieuwe instap Garmin is zijn geld zeker waard. Ik heb deze een maand geleden in Duitsland gekocht voor iets meer dan 150 Euro.
Pluspunten
GPS-Glonass (beste optie) GPS-Galileo Batterijduur (ongeveer 1 week) Design Bediening met knoppen Scherm goed af te lezen Goede hartslag detectie (zones)
Minpunten
Geen muziek opslag Beperkt aantal watch faces Geen touchscreen
Eindoordeel
Ik zie dat er nog geen reviews van zijn, maar deze nieuwe instap Garmin is zijn geld zeker waard. Ik heb deze een maand geleden in Duitsland gekocht voor iets meer dan 150 Euro. Ik ben niet een hele actieve sporter, maar er zitten prima basis functies op voor wandelen, hardlopen en fietsen. GPS tracking werkt zeer goed via het horloge zelf (telefoon dan niet nodig). Ik gebruik de combi GPS-Glonass. Verder goede hartslag (zones) detectie. Het horloge is goed af te lezen. Bediening is met knoppen. Los van de hack, werkt Garmin Connect prima. Minpunten zijn er eigenlijk niet, tenzij je zaken als muziek, watchfaces en touchscreen wilt hebben.
Beoordeel deze review:
Heb jij ook een Garmin Forerunner 45 Zwart (Zwart)?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!