Garmin Forerunner 45 Zwart (Zwart)

Specificaties Android, iOS compatibel en 36g - Bekijk alle specificaties

Garmin Forerunner 45 Zwart (Zwart) Review

malderhout 19 augustus 2020, 593 views Product gekocht

Garmin Forerunner 45 Zwart (Zwart)

Pluspunten

• GPS-Glonass (beste optie)
  • GPS-Galileo
  • Batterijduur (ongeveer 1 week)
  • Design
  • Bediening met knoppen
  • Scherm goed af te lezen
  • Goede hartslag detectie (zones)

Minpunten

• Geen muziek opslag
  • Beperkt aantal watch faces
  • Geen touchscreen

Ik zie dat er nog geen reviews van zijn, maar deze nieuwe instap Garmin is zijn geld zeker waard. Ik heb deze een maand geleden in Duitsland gekocht voor iets meer dan 150 Euro. Ik ben niet een hele actieve sporter, maar er zitten prima basis functies op voor wandelen, hardlopen en fietsen. GPS tracking werkt zeer goed via het horloge zelf (telefoon dan niet nodig). Ik gebruik de combi GPS-Glonass. Verder goede hartslag (zones) detectie. Het horloge is goed af te lezen. Bediening is met knoppen. Los van de hack, werkt Garmin Connect prima. Minpunten zijn er eigenlijk niet, tenzij je zaken als muziek, watchfaces en touchscreen wilt hebben.

Heb jij ook een Garmin Forerunner 45 Zwart (Zwart)?