Acer AL2016Ws Zilver, Zwart Review

assembler 15 april 2006, laatste update op 9 december 2011, 234 views

Acer AL2016Ws Zilver, Zwart

Pluspunten

• Zie de algemene beoordeling.

Minpunten

• Geen DVI, maarja dit zit toch niet op mijn laptop, het model wat dit wel heeft is de al2051ws, deze is weer duurder.
  • Beperkte voet (je kan alleen naar voren/naar achteren kantelen)

Sinds vrijdagochtend deze monitor in bezit (2 stuks). Gekocht bij paradigit voor 369,- euro. Bij beide monitoren geen defecten. Als je ze in de winkel ziet staan, denk je van: mmmh, van wel mee. Maar eenmaal thuis op m'n bureau aangesloten: Wow, wat een joekel! Het is echt een enorm beeldoppervlak.
Ik heb hem nog maar heel kort dus, ik kan niet zo veel beoordelen. Voor mij in het oog springende punten zijn:
- Geen (of voor mij en m'n broertje onmerkbaar) ghosting
- Strak en eenvoudig design
- Het is een zeer stevige monitor
- Hele mooie prijs (aanbieding 369,-)
- Kleur zwart, is ook echt behoorlijk zwart en niet half blauwig.
We hebben er 2 gekocht en een usb-floppydrive (30,-) erbij gebietst :)

Ik ben tot nu toe zeer tevreden over dit scherm, en hoop er in de toekomst veel gemak en plezier van te hebben.

Heb jij ook een Acer AL2016Ws Zilver, Zwart?