Jabra Elite 65t (Titanium, Zilver, Zwart)

€ 76,11
Specificaties In-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Jabra Elite 65t (Titanium, Zilver, Zwart) Review

hans.geurtsen 18 augustus 2020, 329 views Product gekocht

Jabra Elite 65t (Titanium, Zilver, Zwart)

Prima oortjes, zeer geschikt voor Teams calls, mits je er de Jabra Link 370 bij koopt... Zonder die toevoeging, werken deze oortjes niet goed met een PC samen. Ze zijn gemaakt voor gebruik met een telefoon, dus eigenlijk "works as advertised".

Pluspunten

• Works as advertised
  • Goede microfoons

Minpunten

• Werken standaard niet goed met een PC

Ik heb deze oortjes gekocht aan het begin van de Corona lockdown omdat ik toen veel thuis moest gaan werken en veel Teams calls had. Helaas kwam ik er toen al snel achter dat deze oortjes standaard niet goed werken met een PC. Dat schijnt te komen door de bluetooth stack op een Windows PC. De Jabra 65t is gemaakt voor mobiele telefoons, niet voor Windows PC's. Voor dat laatste moet je eigenlijk de Jabra 65e kopen.

Na contact met Jabra Support, werd ik gewezen op de mogelijkheid een losse Jabra Link 370 te kopen. Dat is een USB adapter (lijkt veel op de micro ontvangertjes van Logitech muizen/toetsenborden) die ook met de Jabra 65t werkt. Dat mogen ze eigenlijk niet zeggen, maar dat is het enige verschil tussen de t en de e versie waar die adapter al bij zit. Ik kreeg zelfs de adapter tegen een lagere prijs aangeboden (alhoewel ik later zag dat hij via sommige webshops nog goedkoper te verkrijgen is). En met die adapter, werken de oortjes perfect met Teams! Sindsdien heb ik heel wat uren aan Teams calls gemaakt met de Jabra 65t, online trainingen gegeven, etc.

Dus dankzij de goede support van Jabra, toch een goede investering gebleken! Dus samen met de Link 370, kan ik de Jabra 65t aanraden, ook voor zakelijk gebruik.

Heb jij ook een Jabra Elite 65t (Titanium, Zilver, Zwart)?

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.