Sony KD-55XH9005 Zwart

Sony KD-55XH9005 Zwart Review

Devries30Newbie 18 augustus 2020, 272 views Product geleend

Sony KD-55XH9005 Zwart

Pluspunten

• Build-in Chromecast
  • HDMI 2.1
  • Full ArayLED

Minpunten

• Nog niet kunnen vinden

Inbrandgevoeligheid Score: 4
Heb deze tv mogen testen en ben er echt super tevreden over. Eerst had ik een 49" van Sony en de overstap naar deze 55" is toch wel een groot verschil. Aller eerst is de grote natuurlijk aanzienlijk aanwezig maar ook de helderheid van het scherm is fenomenaal. We hadden al een scherp scherm maar het kan blijkbaar nog scherper en sneller! door de goeie stevige processor en het 100hz paneel is hij ook uitermate geschikt voor shooters. De vertraging is namelijk minimaal en dat is erg fijn als je met je Uber snelle maat Peter zit te gamen. Als je naar mijn mening zou vragen dan zou ik deze tv zeker aanraden, in vergelijking met deze tv worden andere tv's een miskoop.
De tv bevat overigens ook een hele bult aan apps. En natuurlijk Netflix niet te vergeten. Op de afstandsbediening zit al een Netflix knoop waardoor je binnen enkele seconden aan je serie kan beginnen

Heb jij ook een Sony KD-55XH9005 Zwart?