Specificaties all-in-one (Kleur) - Bekijk alle specificaties

Canon Pixma MP800 Review

Ikwilinkt.nl 14 april 2006, 348 views

Canon Pixma MP800

Pluspunten

• Goede, snelle printer tegen redelijke kosten.
  • Filmscanner werkt beter dan bijvoorbeeld in onze losse 5000F van Canon.
  • Geruisloos.

Minpunten

• Voelt her en der wat goedkoop aan (papierinvoer).
  • Nog geen compatible inkt.

Scansnelheid Score: 4
Scankwaliteit Score: 5
Afdruksnelheid Score: 4
Afdrukkwaliteit Score: 5
Drivers en stabiliteit Score: 5
Inktverbruik Score: 3
Wij hebben deze All-in-one nu enkele weken in gebruik. Tot zover vervangt hij onze MP750 zoals wij verwacht hadden: Supergoed!

Persoonlijk vind ik de kleuren bij deze printer beter dan de voorloper of van de Pixma IP 4000 die wij ook in gebruik hebben.

Helaas voor de meeste consumenten is er (nog) geen compatible inkt voor deze printer te koop en lijkt het er op dat dat nog wel even op zich laat wachten.

De aanschafprijs is voor ons doorslaggevend geweest om voor deze All-in-one te gaan, andere merken bieden niet dezelfde kwaliteit voor deze prijs. Zeker als er gelet word op inktverbruik/prijs per afdruk scoort deze printer erg goed.

Heb jij ook een Canon Pixma MP800?