Specificaties 2.1-set met een totaal vermogen van 250 Watt RMS - Bekijk alle specificaties

Razer Mako 2.1 Advanced Desktop Audio Review

Rin 2 juli 2010, 1.034 views

Razer Mako 2.1 Advanced Desktop Audio

Pluspunten

• bi amped
  • goede balans in het geluid
  • gedetailleerd geluid

Minpunten

• de speakers moeten op een harde oppervlak staan willen ze optimaal werken
  • volume controller is soms onnauwkeurig

Mid- en hoogweergave Score: 5
Basweergave Score: 4
Film/gameweergave Score: 4
Muziekweergave Score: 4
Ik was al een tijdje op zoek naar een goede vervanger voor me Creative Labs T20 2.0 speakerset. Ik mistte voor alledaagse muziek een stevigere bass met toch een helder midden en hoog. Na een hoop andere reviews gelezen te hebben heb ik de gok gewaagd en de Razer Mako set gekocht. Deze set heeft me zeer verrast. Ondanks het onorthodoxe ontwerp waarbij de speakers naar de tafel zelf zijn gericht is het geluid enorm gedetailleerd en helder. Vergelijkbaar met professionele studio monitor speakers maar dan word het geluid nu wel mooier gemaakt dan dat het is. Maar de detailering is zeer goed te noemen. De subwoofer geeft het allemaal wat mooi laag mee maar is niet van het type "te groot subwoofer in de auto style bass".

Voor alledaags gebruik op het gebied van muziek luisteren, gamen en film kijken achter je pc is deze set ideaal, helemaal als je geen behoefte hebt aan een 5.1 setje. Het design is alleen niet voor iedereen weggelegd maar ik persoonlijk vind het een mooi ogende speakerset.

Heb jij ook een Razer Mako 2.1 Advanced Desktop Audio?

Wat voor soort materiaal is het? Geen last van evt. vingerafdrukken @ speakers?
Interessant dat je voor deze set bent gegaan. Gezien de prijs haal je hier ook een Z-5500 voor bijv. Oke, dat is wel 5.1 en niet 2.1. Misschien nog wat plaatjes toevoegen bijv. en iets vertellen over de aansluitmogelijkheden?