Sony KD-55XH9005 Zwart

Sony KD-55XH9005 Zwart Review

ChristiaanB85Newbie 12 augustus 2020, 448 views Product gekocht

Sony KD-55XH9005 Zwart

Dit is een super fijne tv, met top beeldkwaliteit

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Beeldkwaliteit
  • Gaming

Minpunten

• Geluidsoverdracht Playbar

Wat een top tv is dit, allereerst het design mooi dun met 2 poten die zeer makkelijk te installeren zijn door ze simpelweg in de tv te duwen. De installatie verliep zeer voorspoedig, de Sony afstandsbediening die alle huidige afstandsbedieningen overneemt is super! Hierdoor heb je geen 3 afstandsbedieningen meer op tafel liggen want zelfs onze Soundbar van een ander merk is te besturen met de Sony afstandsbediening. Het Android besturingssysteem werkt goed en is zeer gebruikersvriendelijk daarnaast voor de Apple liefhebbers zit er ook Apple Play op wat fijn is. Dan het beeldscherm na een aantal aanpassingen te hebben gedaan is het een genot om naar te kijken. De X-Motion Clarity™ technologie zorgt ervoor dat de beelden vloeiend in elkaar overlopen en dit zie ik mooi terug bij bijvoorbeeld het kijken van “Earth” op Netflix. In de avond wil ik nog wel eens gamen op mijn Playstation en er zit er een handige spelmodus op de tv waardoor hij automatisch de TV instelt op game instellingen. Ook hier geldt zeer makkelijk in te stellen zonder teveel toeters en bellen. Vervolgens merk ik dat het beeld sneller reageert op bewegingen en de beeldweergave veel scherper is dan mijn vorige tv (samsung uit 2016). Al met al ben ik zeer tevreden met deze aankoop.

Heb jij ook een Sony KD-55XH9005 Zwart?

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.