Philips Immersive Sound 5.1 HTS3377 Review

gfdoetje 8 juli 2010, 578 views

Philips Immersive Sound 5.1 HTS3377

Pluspunten

• Super geluid.
  • Uitstekende beeldkwaliteit.
  • Handige 'screenfit' knop op de afstandsbediening.

Minpunten

• Lange bestandsnamen van files die ik af wil spelen vanaf de USB worden niet volledig weergegeven in de filemanager.
  • Te korte luidsprekerkabels die lastig te verlengen zijn doordat er stekkers aanvastzitten.
  • Geen HDMI kabel bijgeleverd(wel een scartkabel)

Geluidskwaliteit Score: 5
Ik heb hem nu een half jaar in bezit en ben zeer tevreden over. Speelt al mijn dvd's, cd's en films vanaf USB zonder haperingen af en met heerlijk geluid.
Twee minpuntjes:

1. Lange bestandsnamen van files die ik af wil spelen vanaf de USB worden niet volledig weergegeven in de filemanager. Bijvoorbeeld: “NCIS Los Angeles Season 01 Episo......” het einde van de bestandsnaam is daardoor niet leesbaar.

2. Vrij korte luidsprekerkabels met stekkers aan beide uiteinde. Om deze te verlengen moet je ze doorknippen en met een kroonsteentje (of iets dergelijks) een stuk kabel tussen zetten.

Buiten deze kleine minpuntjes een uitstekende set voor een mooie prijs!

Heb jij ook een Philips Immersive Sound 5.1 HTS3377?

Die stekkers zitten vast omdat ze kleur-gecodeerd zijn. Iedere speaker heeft zijn eigen kleur stekker en op de receiver zitten dezelfde gekleurde aansluitingen. Zo kunnen zelfs de minder slimme mensen de set aangesloten krijgen.

Als je de stekkers los kunt maken, kun je ze ook verwisselen. Dan is heel het effect van de kleuren weg.

Neemt niet weg dat ze de kabels wat langer mogen maken.
Wauw.. half jaar in bezit en dit is alles wat je er over kunt schrijven? Dit klinkt flauw maar had dan niets neergezet.. hier krijg je echt niet meer dan één ster voor.
dat.

En wat een zouteloze speakers als je de stekkers er niet eens gewoon uit kan halen, kom op, dat hebben mijn LG champagneglaasjes zelfs :{
Volledig met Bondthouse en -Markster- eens.
Weet jij of de digitale ingang(en) van deze speler overweg kunnen met Dolby Digital of DTS? En dus als pass-through device gebruikt kan worden.