Garmin vívoactive 4 Zwart (Zwart)

Specificaties Android, iOS compatibel en 50,5g - Bekijk alle specificaties

Garmin vívoactive 4 Zwart (Zwart) Review

tweakerjan 10 augustus 2020, laatste update op 10 augustus 2020, 667 views Product gekocht

Garmin vívoactive 4 Zwart (Zwart)

Pas op als je deze koopt om muziek te luisteren zonder telefoon! Bluetooth werkt niet volledig en je volume kan alleen maar op 100%.

Pluspunten

• Contacloos betalen
  • Muziek meenemen
  • Hartslag

Minpunten

• Bluetooth zinloos voor meeste earbuds
  • Menu onhandig

Pas op als je deze koopt om muziek te luisteren zonder telefoon! Bluetooth werkt niet volledig en je volume kan alleen maar op 100% dus dat is zinloos. Zie forums van Garmin voor de lange lijst van klagers, dit geldt ook voor VS3 en Venu smartwatches van Garmin. Garmin weet dit al sinds de VA3 en doet er niets aan. Een erg beperkte lijst van ear buds werkt wel dus even checken voordat je hem koopt!

Verder is de software nogal vreemd ingedeeld maar dat kan aan mij liggen :)

Betalen met Garmin Pay 1x geprobeerd en dat werkte.

Accu gaat redelijk lang mee, ik heb alles aan staan dus dan 1,5 dag.

Maar ja, die muziek op 100% is zinloos dus ik denk dat ie teruggaat, nu paar dagen in bezit.

Heb jij ook een Garmin vívoactive 4 Zwart (Zwart)?

Je review klopt niet.

Ik luister er volledig offline muziek mee via Spotify op m'n Bluetooth koptelefoon (Bang & Olufsen). Muziek kan je via Wifi downloaden naar het horloge. Volume is eenvoudig aan te passen door bijv. naar de Spotify app te gaan (bovenste knop ingedrukt houden voor menu) en op het volume-icoontje te drukken.

Accu doet het bij mij minstens een week zonder GPS tracking en zonder pulseoxymeter. Als ik activiteiten bijhoud kan ik zo'n 16 uur achter elkaar door met GPS aan (wandelen in de bergen). Opladen duurt daarna minder dan een half uurtje