Sony KD-55XH9005 Zwart

Sony KD-55XH9005 Zwart Review

LukeSaflexNewbie 8 augustus 2020, 169 views

Sony KD-55XH9005 Zwart

Wat een geweldige TV! Mooi design, fantastisch beeld en geweldige opties. Download extra apps op je tv voor meer opties en geniet!

Pluspunten

• Zeer goed en mooi beeld (4k)
  • Geen tot weinig schitteringen in scherm
  • vele apps via Google play

Minpunten

• pootjes best diep
  • kabels lopen niet helemaal lekker

Wat een geweldige tv! Ja ik ben Sony fan en ondanks dat design smaak is moet ik wel even kwijt dat het echt een mooie tv is om te zien. Een dunne rand met een klein chroom randje en het voelt en ziet er luxe uit. Ik vind het persoonlijk ook erg fijn dat er geen lampjes branden overal als hij aan of uit staat, dat is prettig als je lekker in het donker een film kijkt bijvoorbeeld.

Wat me erg opviel is dat er bijna geen reflectie vanaf buiten (zon) te zien is op de tv. Vermoedelijk te danken aan de Full Array LED-technologie dit maakt dat er over de gehele achterkant van de tv de backlicht geplaatst is ipv alleen aan de onderkant en/of zijkant. Het beeld is scherm en ook tijdens het gamen zorgt het voor een strak en mooi beeld. ook de 4k films die we gekeken hebben waren super scherp, echt verbluffend!

Het geluid heb ik niet veel gebruikt, het is een goed geluid, prima voor de gene die niet met een losse soundbar of dergelijke willen werken. Ik heb hem gekoppeld aan mijn Sony STR-DN1070 versterker, Dit werkt SUPER! de tv herkent de Dolby set en is zelfs vanaf de tv te bedienen, dikke duim omhoog hiervoor!

Verder zitten er vele apps op die het makkelijk maken allemaal, Spotify app voor je muziek, VLC player voor het streamen van Foto's en dergelijke in je netwerk. Je tv kun je aan je netwerk koppelen via kabel of WiFi. Verder is het heerlijk om ook de Ziggo GO app te hebben waardoor je alleen al met wat internet gewoon tv kan kijken en terug kijken als je zelf ook Ziggo hebt natuurlijk.

Al met al een fantastische tv met vele vele opties, mij heeft het beeld me vooral verrast!

Heb jij ook een Sony KD-55XH9005 Zwart?