Sony KD-55XH9005 Zwart

Sony KD-55XH9005 Zwart Review

transportNewbie 8 augustus 2020, 438 views

Sony KD-55XH9005 Zwart

Deze tv heeft een geweldige beeldkwaliteit en helderheid door de full arryled, xclaritymotion technologie. De ingebouwde chromecast zorgt ervoor dat streamen super makkelijk is. De tv is ready voor de toekomst met haar 2.1hdmi ingang. installatie makkelijk en voor zowel android als apple te gebruiken.

Pluspunten

• ingebouwde chromecast
  • helderheid
  • geweldig beeld
  • 4K
  • 2.1 hdmi ingang

Minpunten

• aan de dikkere kant
  • diepe pootjes

Inbrandgevoeligheid Score: 4
Deze tv nu enkele weken in gebruik. Makkelijke installatie en uiteindelijk maar 1 afstandbediening nodig om alles te bedienen. Deze tv is een echte android tv met haar ruim 5000+ apps mogelijkheden. Ook aan de apple gebruiker is gedacht. Appleplay is mogelijk waardoor je simpel gbruikt kunt maken van apple tv en al haar mogelijkheden. Via de ingebouwde chromecast is streamen nog nooit zo makkelijk geweest. De tv is daarnaast ook met je stem te bedienen en te koppelen aan je google assistant.

Je merkt meteen een verschil in kleuren gezien deze tv gebruik maakt van: full array led, Xclarity motion en 4K beeldkwaliteit. De overgangen zijn super rustig en waar het beeld zwart is, is het ook echt diep zwart. Door de Dolby instelling bij het geluid lijkt het alsof je in de bioscoop zit. Een genot om naar dit beeld te kijken en voor onze kids ook een stuk rustiger en in 4K kwaliteit.

De 2.1hdmi ingang is een echte pre. De toekomstige gameconsoles hebben deze ingang nodig en zelfs met onze huidige apparaten merken wij al een verschil.

Om toch een minpuntje aan te geven is het iets iets dikkere design en de diepe pootjes die deze tv heeft. Voor ons geen probleem gezien wij de tv tegen de muur hebben hangen maar wil je de tv op een kast hebben staan dan moet het ook maar passen.

Samengevat een geweldige tv met goede beeldkwaliteit, ingebouwde chromecast en 2.1hmdi ingang die ready is voor de toekomst.

Heb jij ook een Sony KD-55XH9005 Zwart?