Lenovo Legion 5 15IMH05H (81Y6003QMH)

Specificaties 15,6" • 1920x1080 • 1,256TB • Intel Core i7 - Bekijk alle specificaties

Lenovo Legion 5 15IMH05H (81Y6003QMH) Review

megaflowNewbie 7 augustus 2020, 1.248 views Product gekocht

Lenovo Legion 5 15IMH05H (81Y6003QMH)

Mooie Laptop. Prima prijs

Pluspunten

• prijs
  • kwaliteit
  • bouw

Minpunten

• vingerafdrukken - vuil
  • geen sd/micro kaartje

Ik heb Laptop nu meer dan een week. Tijd voor een oordeel.

Ik zocht een laptop om linux (Gentoo) te kunnen gebruiken, en zover ben ik zeker tevreden

Deze laptop is de Lenovo Legion 5Pi 15 versie.
Het verschil met de andere legion 5i, is dat deze een verlicht logo op de rug heeft. Zonder webcam en micro

De battery (80kw) gaat zo een 4 uur mee, voldoende voor mij.
Het scherm (300 nits, 144 Hz, 100% sRGB) is heel goed. Maar wiebelt wel bij het bewegen
De i5-10300H processor en 8G geheugen met GTX 6600 TI maken hem erg vlot. Voor mijn gebruik (games internet films)
Geluid van de ventilatoren is stiller, dan mijn amd rx 480 stock op de computer onder full load
Het geluid van de speakers klinkt een beetje dof maar zeker niet slecht
Op de laptop chassis blijven wel rap vinger afdrukken en vuil opzitten
de toetsenbord werkt erg lekker. met een fijne verlichting
voor een laptop van 900€ is deze zeker aan te raden.

Heb jij ook een Lenovo Legion 5 15IMH05H (81Y6003QMH)?

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.