Sony KD-55XH9005 Zwart

Sony KD-55XH9005 Zwart Review

Soedu 6 augustus 2020, 543 views

Sony KD-55XH9005 Zwart

De Sony XH90 lijkt een tv die alles heeft: 100HZ, HDMI 2.1 en Android tv. Maar is dit ook zo of zijn er ook grote minpunten?

Pluspunten

• Degelijke tv
  • HDMI 2.1
  • Android tv

Minpunten

• Geluidskwaliteit

Inmiddels heb ik de Sony XH90 ruim 2 weken in gebruik, en hij bevalt uitstekend. Android tv loopt zeer soepel en stabiel, de installatie gaat snel en probleemloos en het beeld is met zijn standaardinstellingen al van zeer goede kwaliteit. Het enigste minpunt dat ik heb kunnen ontdekken is het matige geluid van de tv zelf. Maar dit was snel opgelost door een soundbar aan te sluiten op een van de vier(!) aanwezige HDMI poorten. Het is ook ideaal dat de tv alle aangesloten apparaten zelf herkend en hiervoor de beste beeldinstellingen kiest.
Met deze tv ben je bovendien klaar voor de volgende generatie console, 4K, 100HZ en HDMI 2.1 zodat je al je games in de beste kwaliteit kunt spelen. Al met al ben ik dik tevreden met deze tv en zal er dan ook zeker nog lang van genieten.

Heb jij ook een Sony KD-55XH9005 Zwart?