Trust Wireless Entertainment Keyboard Review
Ik heb uiteindelijk een keer voor een Trust artikel gekozen. En ik moet toegeven dit is een waanzinnig goed item. Mensen die anders beweren vertellen niet de waarheid.
Tip; bij Alternate te Ridderkerk, in de showroom, kan je hem zelf testen! Staat superstrak naast mijn Plasma. Ook gebruik ik hem op de PS3 wat erg lekker werkt. De touchpad werkt sneller als bij andere merken ben ik van mening .
Nadeel kan zijn dat de toetsen wat klein zijn maar ja je koopt ook een superstrak en ultrasmall keyboardje. Wat wil je..
Een echte aanrader zeg ik! Trust is de laatste tijd toch al goed bezig is ik eerlijlk ben.
Scheelt veel €uro's en je koop artikelen met een zeer goede prijs/kwaliteits verhouding.
greetz
R
Pluspunten
Compact, ultradun
Minpunten
Niet echt nadelen kunnen ontdekken.
Eindoordeel
Tip; bij Alternate te Ridderkerk, in de showroom, kan je hem zelf testen! Staat superstrak naast mijn Plasma. Ook gebruik ik hem op de PS3 wat erg lekker werkt. De touchpad werkt sneller als bij andere merken ben ik van mening .
Nadeel kan zijn dat de toetsen wat klein zijn maar ja je koopt ook een superstrak en ultrasmall keyboardje. Wat wil je..
Een echte aanrader zeg ik! Trust is de laatste tijd toch al goed bezig is ik eerlijlk ben.
Scheelt veel €uro's en je koop artikelen met een zeer goede prijs/kwaliteits verhouding.
greetz
R
Heb jij ook een Trust Wireless Entertainment Keyboard?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!
Reacties (8)
Verder kan ik dit echt nog geen review noemen, voor nu dus ook 1 ster.
Om het te verbeteren zou je kunnen beginnen met eigen foto's erbij zetten, verder ingaan op de ergonomie, vertellen over de kwaliteit van de verbinding en de ondersteuning onder windows/andere besturingssystemen die je wellicht gebruikt.
iedereen zegt dat maar iedereen praat gewoon een ander na zonder zelf de producten uit te proberen.
ik haal zelf vaak trust producten ten eerste om de prijs.
maar ik heb tot nu toe nooit problemen gehad met hun producten.
nog nooit wat hoeven op te sturen of terug te brengen omdat het stuk was.
ik gebruik nu al 2 jaar bijv een gamer muis van trust van welke ik daarvoor al de voorloper had die ook 2 jaar netjes zijn werk deed.
tevens speelde ik minimaal 6 uur per dag Americasarmy en andere games waarbij mijn muisje het nodige te verduren had. soms smeet ik m zelfs tegen de muur.
tot de dag van vandaag nix mee aan de hand.
In AA3 en 2 word ik vaak voor cheater uitgemaakt omdat ik heel snel headshots maak.
de enige cheat die ik gebruik is mijn trust muis en mijn snelle hand oog coordinatie.
en natuurlijk bursten met de sniper vanwege het leuke ruwe knopje dan boven de linkermuisknop zit.
ik heb ook heel wat headsets versleten van sennheiser en logitec welke sneller stuk gingen dan mijn betrouwbare trust headset.
en al ging de trust headset kapot was deze snel te vervangen vanwege de mooie prijzen die trust hanteerd.
al met al stop met anderen na praten dat trust slechte producten maakt want dat is niet zo. heb een eigen mening en uit die pas als je zo een product geprobeerd hebt.
:ontopic: review is inderdaad heel karrig.
zou wel wat meer info willen lezen over dit tobotje. lijkt mij wel een mooi ding.
[Reactie gewijzigd door Verwijderd op 27 juli 2024 04:11]
ik zelf heb hier een trust "gaming mouse" en ik moet zeggen dat ie het al 3 jaar goed
doet zonder enige gebrekken
Verder denk ik dat je mazzel kan hebben met Trust producten, zoals voornoemde gamermuis. Ik verkoop computerproducten en ben al vrij snel van een hoop Trust producten afgestapt omdat ze wel snel stuk gingen. Je moet het zo zien; Trust maakt zelf helemaal niets. Ze kopen het spul, plakken er een Trust logo op en maken er een handleiding bij. Soms kopen ze goed spul, soms (vaak) kopen ze te goedkoop spul. Zo heeft Logitech meerdeels goed spul, maar ook daar af en toe een misser.
Maar goed, die review moet echt beter anders kan ie mijns inziens wel verwijderd.
Heb er hier een doos vol van.
Ook dit toetsenbord heb ik voor iemand anders moeten bestellen, en een week later kunnen terugsturen omdat hij geen verbinding meer maakte met de ontvanger.
Trust is kwalitatief het slechte wat je kunt krijgen, en dat is ondertussen geen mening meer.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

:strip_icc():strip_exif()/u/344104/crop5d33716c680b5_cropped.jpeg?f=community)
:strip_exif()/u/120036/piw-ed.gif?f=community)
:strip_exif()/u/345460/eltweako.gif?f=community)