Kingwin AWC-1 Arctic Liquid Cooler System Review
Ik heb de set tegelijkertijd met mijn 2derhandse game-pc erbij gekocht.
Ik moet zeggen het is een zeer acceptabel ding, vooral door de modbaarheid en de quik-connectors op de slangen. En met de modbaarheid doel ik op de slangen en aansluitpunten. Je kan namelijk door de transparantheid van de slangen er makkelijk een uv-additief bijdoen.
Dit heb ik dus ook gedaan en gaf een zeer mooi resultaat.
Ook vind ik het zeer fijn dat het systeem werkt d.m.v. een bay. Door die bay is het ding zeer makkelijk te plaatsen, en ook heel belangrijk, weg te werken.
De hierbij aangegeven temperatuur, instelbaar alarm en fancontroller vind ik een groot pluspunt.
Pluspunten
Stille lage toeren van de pomp fan. Fancontrol. Temperatuur weergave. Makkelijk weg te werken in een bay.
Minpunten
Luide hoge toeren van de pomp fan. Standaard slangen net te lang of net te kort.
Eindoordeel
Ik heb de set tegelijkertijd met mijn 2derhandse game-pc erbij gekocht.
Ik moet zeggen het is een zeer acceptabel ding, vooral door de modbaarheid en de quik-connectors op de slangen. En met de modbaarheid doel ik op de slangen en aansluitpunten. Je kan namelijk door de transparantheid van de slangen er makkelijk een uv-additief bijdoen.
Dit heb ik dus ook gedaan en gaf een zeer mooi resultaat.
Ook vind ik het zeer fijn dat het systeem werkt d.m.v. een bay. Door die bay is het ding zeer makkelijk te plaatsen, en ook heel belangrijk, weg te werken.
De hierbij aangegeven temperatuur, instelbaar alarm en fancontroller vind ik een groot pluspunt.
Ik moet zeggen het is een zeer acceptabel ding, vooral door de modbaarheid en de quik-connectors op de slangen. En met de modbaarheid doel ik op de slangen en aansluitpunten. Je kan namelijk door de transparantheid van de slangen er makkelijk een uv-additief bijdoen.
Dit heb ik dus ook gedaan en gaf een zeer mooi resultaat.
Ook vind ik het zeer fijn dat het systeem werkt d.m.v. een bay. Door die bay is het ding zeer makkelijk te plaatsen, en ook heel belangrijk, weg te werken.
De hierbij aangegeven temperatuur, instelbaar alarm en fancontroller vind ik een groot pluspunt.
Beoordeel deze review:
Heb jij ook een Kingwin AWC-1 Arctic Liquid Cooler System?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!
Reacties (2)
Luide hoge toeren van de pomp fan.
Hoe heb je dit opgelost ?
Hoe heb je dit opgelost ?
Nah daarmee bedoel ik eigenlijk wanneer je de pomp-fan op de hoogste toeren laat draaien. Dus de fan controller helemaal open draaien.
Als je dit bedoeld, heb ik het opgelost door de fancontroller helemaal op laag te zetten (laagste toeren wat ie kan met de fancontroller).
Greetz The Flying Dutchman
Als je dit bedoeld, heb ik het opgelost door de fancontroller helemaal op laag te zetten (laagste toeren wat ie kan met de fancontroller).
Greetz The Flying Dutchman
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn