ARCTIC Z1 (Gen 3) Review
Prima beugel voor een prima prijs. USB hub is een handige toevoeging.
Pluspunten
USB hub Eenvoudig montage Goede bescherming voor je bureau Prijs/kwaliteit
Minpunten
Korte arm
Eindoordeel
In verband met het vele thuis werken op een klein bureau werd toch wat lastig, dus gekeken voor een monitor beugel. Uit gekomen op deze artic Z1. Monitor is een 32" van 8.9KG. prima binnen de specificaties. Monteren is vrij eenvoudig. Ik kan de beugel op mijn bureau alleen maar aan de zijkant monteren op een wat dunne rand, hierdoor zakt de paal wat scheef. Mogelijk ook door het gewicht. Er zit wel netjes een rubber pad bij om de bovenkant van je bureau te beschermen. De arm is echter niet lang genoeg om tot het midden van mijn bureau te komen. Hierdoor hangt hij iets aan de rechterkant van mijn bureau. Voor mij geen probleem door alle draai en kantel mogelijkheden kon ik hem wel goed in de hoek zetten. De monitor is met de bijgevoegde inbus sleutels ook prima vast te zetten in je eigen gewenste stand. Al met al voor zijn geld een prima steun die zijn werk goed doet. De USB hub is een waardevolle toevoeging.
Beoordeel deze review:
Reacties (3)
Bevalt de standaard nog steeds, en hoe lang is de paal? Ik overweeg deze te kopen maar ben lang dus zou graag weten hoe lang ie precies is.
@Duci De paal vanaf bureau tot aan top is 40cm. Standaard bevalt prima. Hou er wel rekening mee dat het geen standaard is die je veel moet bewegen. Heb van mijn werk nu een duurdere en je dat is een wereld van verschil qua kwaliteit. Maar als je het scherm op 1 plek wil hangen en niet te veel wil verplaatsen is het prima.
[Reactie gewijzigd door -ET- op 25 juli 2024 15:31]
Super, precies wat ik wilde weten. Bedankt voor de info!
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
:strip_exif()/u/32116/et.gif?f=community)
:strip_icc():strip_exif()/u/405645/crop583358a4b1f80_cropped.jpeg?f=community)