1 review

Startech.com 4 -Port USB-C Hub 10Gbps - 3x USB-A & 1x USB-C

€ 60,15
Specificaties 3-poorts USB 3.1 hub - Bekijk alle specificaties

Startech.com 4 -Port USB-C Hub 10Gbps - 3x USB-A & 1x USB-C Review

LEX63 29 juli 2020, laatste update op 11 april 2021, 1.976 views Product gekocht

Startech.com 4 -Port USB-C Hub 10Gbps - 3x USB-A & 1x USB-C

Eindelijk verkrijgbaar de 10Gbps USB hub.

Pluspunten

• snel 10Gbps.
  • volledige snelheid aangesloten SSD
  • Geen extra adapter nodig.
  • Stevige USB C stekker.

Minpunten

• Korte kabel 20cm

Features Score: 4
Na lang wachten is hij dan toch gekomen de 10Gbps USB C hub.

Al enige tijd was ik op zoek naar 10Gbps USB hub met minimaal een USB C poort.

De meeste moderne notebooks hebben slechts een 10Gbps USB C poort, al dan niet met Thunderbolt ondersteuning. De hubs die ik vond op het internet waren 5Gbps USB 3.0

Met deze hub voegt je simpel 4 10Gbps USB 3.1 poorten toe aan uw computer.

Even getest met mijn Samsung T5 SSD op alle poorten 544 MB/s lezen 486 MB/s ** schrijven dus volledige SSD snelheid.

Ik kan deze hub van harte aanbevelen

** de snelheid is afhankelijk van de USB controller chipset van uw computer.

Heb jij ook een Startech.com 4 -Port USB-C Hub 10Gbps - 3x USB-A & 1x USB-C?

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.