LG 65NANO866NA Zwart

€ 816,-
Specificaties 65" • Ultra HD • LCD • HDR • 1 tuner • 100Hz - Bekijk alle specificaties

LG 65NANO866NA Zwart Review

_rick_sNewbie 27 juli 2020, 364 views Product geleend

LG 65NANO866NA Zwart

Meer dan prima tv om te mogen gebruiken. Wat een goed beeld en geluid, snel te installeren. Veel, heel veel opties.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Snelheid
  • Geluid
  • Design
  • Voet

Minpunten

• Voor sommigen zal het scherm "dik" zijn. Het is niet ultraplat.

Afgelopen weken mogen genieten van dit scherm, Genieten was het wel. De 4K functie van Netflix goed gebruikt, bluray's gekeken, PS4 opgestart en de apps van de tv zelf geprobeerd. Ja, ik ben lekker aan het nerden geweest. Beeldkwaliteit is zeer goed, scherm kijkt prettig weg, er zijn veel mogelijkheden om deze naar wens en situatie aan te passen. Zelfs het geluid vind ik persoonlijk meer dan prima. Misschien dat een soundbar erbij het net wat beter maakt maar dat ooit nog eens proberen.

Sportbeelden zijn vloeiend, veel actie beelden ook, geen haperingen in het beeld of dergelijke.

De snelheid van het inladen van de apps is fijn, de thuisautomatisering kan je ook bedienen vanuit de tv. Ik merk wel dat dit nog een update mag krijgen, dat is wat traag.

De installatie was snel en makkelijk, zit goed ingepakt, Over het algemeen zeer prettig in gebruik, ik blijf, nu na paar weken, nog steeds achter nieuwe dingen komen die kunnen dus dat is ook wel tof.

Al met al... ik ben onder de indruk!

Heb jij ook een LG 65NANO866NA Zwart?

Vraag & Aanbod

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite