Specificaties 19" @ 1440x900 (WXGA+) (lcd, 8ms) - Bekijk alle specificaties

Mirai DML-519W100 Zilver, Zwart Review

SjonnerNewbie 11 april 2006, 396 views

Mirai DML-519W100 Zilver, Zwart

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit verhouding
  • Scherp beeld
  • Geen last van Ghosting
  • Netjes afgewerkt

Minpunten

• Geen drivers

Ik heb deze tft nu zo'n 2 weken en ben er zeer over te spreken. Ik gebruik de Mirai in combinatie met "Sapphire X1600PRO 512MB AGP DVI". De fabrieksinstellingen waren "letterlijk" oogverblindend, voor mij was het dus zeker zaak om handmatig de instellingen te wijzigen. Ik was voor deze maar een 17" crt-tje gewend en moet zeggen dat dit scherm even iets groter is. Als je eenmaal het beeld ingesteld hebt naar je eigen smaak, dan is het een waar genot om ernaar te kijken.

Ik ben gamer van aard, maar ik bewerk ook foto's en maak slideshows. De volgende games heb en applicaties heb ik uitbundig getest:
-The Godfather-the game
-NFS-Most Wanted
-Guildwars
-LOTR-Battle for Middle Earth II
-Photoshop Pro X
-Nero photoshow

Ik heb geen last van mijn ogen gekregen, ik heb geen last gehad van ghosting, mij hoor je niet klagen. Alleen jammer dat er geen drivers zijn.

• ASUS P4B-E deluxe
  • Intel P4 3.0 Ghz
  • Sapphire X1600PRO 512MB DDR DVI
  • Twinmos 1024MB DDR geheugen
  • Windows XP

Heb jij ook een Mirai DML-519W100 Zilver, Zwart?

hoeveel heb je dr voor betaalt?
Ik had er een 257 Euries aan besteed. Ik lag al een tijdje op de loer voor dit scherm, op een gegeven moment begon hij in prijs te zakken. Ik heb dat zo'n 2 weken aangekeken tot de prijs enkele dagen op hetzelfde bleef. Ik heb hem via Euromaxi.nl gekocht, was toen de goedkoopste op tweakers. Maar hij is nu al weer een stukkie goedkoper. Het blijft altijd een gok....